onsdag 4. juli 2012

Eit lite livstegn

Det er på høg tid med eit innlegg her i frå. Me nyter glade (sommar)dagar og kosar oss med ferie og minimalt med må gjere saker. Det er så herleg å berre kunne vere saman som familie, få litt betre tid til å vere saman med venner, og gjere det som ein ellers ikkje alltid får gjort.

Eit av prosjekta her i vår/sommar har vore å lage til leikehytte til ungane. Hadde tenkt å vente med å vise bilder derifrå til alt var heilt ferdig innvendig, men då veit eg ikkje kor lenge eg måtte ha venta. Tenkte òg eg skulle hatt slike fiine bilder med oppstasja ungar som har klær som matcher og står i stil til resten, men det vart visst heller aldri noko av. Så derfor får eg ta til takke med å vise nokre skikkeleg ustyla, men koselege bilder, i frå ungane sitt nye vesle hus i hagen :)
















Det er kjempekoseleg med ei slik lita hytte i hagen. Det synest iallefall mor ;) Mannen har stått for snikringa og det meste av malinga utandørs, mens eg har kost meg med å sy gardiner, vimpelrekker og dynetrekk, samt samla saman ting & tang til å ha inni.  

Nokre av tinga er nye, men det meste er gjenbruk. Det vart litt tynnare på barneromma no kan du sei, då eindel vart flytta ut her. 






Benjamin viser kor sterk han er


Kanskje kan eg få vist fleire bilder seinare. Eg har blandt anna vore på miljøstasjonen og fiska opp eit balndebatteri frå ein container. Denne har eg no fått "kobla til" på leikekjøkkenet deira. Det vart eg inspirert av etter at eg var på besøk hos ei god veninne. Det er gøy å bli inspirert, derfor er det også gøy med blogging. Ikkje sant?

Ønsker deg fortsatt gode sommardagar.

Det blir nok feriemodus ei stund til her på bloggen min. Tusen takk for at du tok turen innom. Eg blir veldig glad om du legg igjen nokre ord.

Kristina


Ps. Den give-awayen eg reklamerte for i forrige innlegg, tenk eg var så heldig å vinne  den!! Dagen etter vant eg i gavedrysset til Frøken & Fru. Så no har eg både sommarlektyre og nye håndkler. Så heldig :)

13 kommentarer:

  1. så koseleg med eit livstegn fra deg, og for eit koseleg livstegn! :) kjempekjempeskjønn hytte, både utvendig og innvendig! kos dikka vidare med ferie! klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott hytte, jammen får dåke det fint nere i svingen :)

    henriette

    fortsatt fin ferie til dåke... om nokre dagar har me og ferie.
    Det skal bli godt!

    SvarSlett
  3. Så koselig hytte og koselige bilder! Og ustyla bilder kan vi godt like:) Det er jo det som er kvardagen! Kan tenke meg ungane dine kosar seg der. Vi er veldig glade for hytta her hos oss. Den er mykje i bruk. Ønskar deg ein nydeleg sommar!

    SvarSlett
  4. Heldige unger som har fått ei slik flott hus å leke i.
    Syns det var koselige bilder. Ikke alltid nødvendig å style så mye for at det skal se fint ut.
    Dere får ha mange flotte sommerdager :)

    SvarSlett
  5. Så fine hytta de har fått,kjekkt med lekehytte:)
    Du har pynta så fint inni,våres har eg gitt opp for lengst,de får bare styre på der inne:)
    Ha ein fine sommer:)
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  6. herligt hos deg. Slike sommardager vil vi ha fler av.
    Skal være litt ustylet disse barna selv om det er kjekt om de avog til stiller styla.
    Ha en flott sommerkveld klemz fra xtine.

    SvarSlett
  7. For en herlig hytte!! :)
    Heldige barn! Og FLINKE foreldre..
    Den var utrolig koselig :)
    Ønsker deg gode sommerdager!
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  8. Flott leikehytte - det er også drømmen min å få en slik i hagen .....
    Nyt de flotte sommerdagene
    Klem

    SvarSlett
  9. Herlig med et livstegn fra deg! Og så nydelig hytte som jeg er sikker på de små koser seg glugg i! Vi holder på å bygge en her hjemme nå men du verden, ting tar tid...Puh! Jadda, sånn er det med en veeeeldig omstendelig mann ;) Men det blir bra til slutt - og det var så fint å se denne skjønne hytten deres og bli litt inspirert! :) Takk for alt du deler, og for nydelige bilder av de små også.
    Håper du har skjønne sommerdager - og du? Du var vel ikke tilfeldigvis i Kr.sand dyrepark i går vel? Helt ærlig var jeg på vei bort til ei jente jeg var så overbevist om var deg, men SÅ mange bilder av deg har jeg ikke sett, så jeg valgte å ikke tørre det..(.men steike heller, hvis du nå sier at du var der, da blir jeg sur, altså.. ;)) Uansett - nyt dagene og kos deg med sommer, barn, lekehytter, god tid sammen - og jordbær. For eksempel ;) klem herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Innom igjen (er lite på nett for tiden, derfor sent svar!)....Jeg ble helt satt ut nå. Takk for svar på bloggen min, men...men..var det virkelig deg jeg så da? jeg tenkte faktisk at det kunne det vel ikke være, det var vel minimal sjanse for det - også var det faktisk deg?! Mannen min sa da jeg fortalte ham det, at "ja, du skulle jo ha hørt på magefølelsen" - og det gjorde jeg altså ikke denne gang. Søren og!! :( Du er jo kjempesøt, da - og jeg er, tross alt, litt fornøyd med meg selv som kjente deg igjen utfra bildene. Jeg så deg like ved inngangen, sånn i 10.45-tiden. Jeg kom med mann og barn og dobbelvogn bl.a og hadde kort jeans-skjørt og stripete blå/hvit t-skjorte...Du så ut som du ventet på noen, for du kikket hele tiden mot inngangen...Jaja, kjære deg, jeg LOVER å være tøffere en annen gang, enten det gjelder deg eller andre...Og jeg håper inderlig vi får treffes en dag, jeg liker deg så godt skjønner du :)) Koselig du og Maria har møttes, da. Ønsker deg fortsatt fine sommerdager. klem :)

      Slett
  10. Hei ! Så koselig lekestue ! Tenker nok ungene syntes dette var stas. Har ei lekestue i hagen som datteren brukte når hun var mindre . Skulle vært malt i lysere farger og pyntet den opp igjen til barnebarnet mitt, ei herlig lita frøken på 3 år .
    Blei inspirert når jeg kikket inn til deg. Ønsker deg og dine En god og solfylt helg !

    SvarSlett
  11. Hei Kristina!
    Takk for sist!! :)
    Og tusen takk for titten inn i den fine lekehytta deres!! Vi (det vil si mannen) holder på å bygge lekehytte i skrivende stund, og det er kjempefint med inspirasjon til innredning! Jeg kommer mer på banen når det skal males, sys og innredes :)
    Linnea hilser til Sara og synes at hytta er kjempefiiiin - og at Benjamin er veldig søt ;)
    Til slutt lurer vi på hvor dere har kjøpt vasken?
    Fortsatt god sommer til dere alle!
    God klem

    SvarSlett
  12. Hei!! Å for ei nydelig leikehytte!! Du har virkelig sansen :))Den var aldeles helt utrolig fin!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...