torsdag 14. juni 2012

Har du sansen for Jesper Juul?

Då bør du ta turen innom denne bloggen som har give away gåande akkurat no. Maria med bloggen "Schytt`s hverdag" gir nemleg bort boka "Din kompetente familie" til ein av lesarane sine. Maria er veldig kreativ (sjekk den flotte pallesofaen ho har laga), men ho er også eit nydeleg vakkert menneske, som gjerne deler av sine erfaringer om det å vere menneske på godt og vondt. Eg er blitt så glad i Maria og bloggen hennar at eg ville tipse dåke om dette. Klikk på orda med stor skrift og kom direkte inn til denne fine bloggen.




Eg kjem sterkare tilbake seinare ;)

Sommarklem 

4 kommentarer:

  1. Så koselig du er med på give-awayen! Og HJERTELIG takk for dine gode ord!!
    Jeg er så glad for å kunne følge deg her på bloggen!! :)
    Ønsker deg en god helg!
    Gode klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Nå er det alt for lenge siden jeg har hatt en blogg runde, og det var koselig å titte innom her igjen. Jeg har og blitt med på give awayen til nydelige Maria. Blir lite blogging hos meg og for tiden. Selv om formen er bedre, er den ikke helt som før...Men kanskje er det fordi det denne gangen er ei lita jente i magen min. Det er uansett godt å ikke stresse med å blogge. Her er det ingen deadline, og godt er det. Ønsker deg og dine en velsignet sommer!!

    SvarSlett
  3. håpar handklea fall i smak :) ekstra kjekt når naboen vinn !

    henriette

    SvarSlett
  4. Bare innom en liten svipp. jeg har vært på ferie og ikke på nett på nokså lenge. Kanskje du og tar deg en liten pause? velfortjent og jeg håper du nyter dagene sammen med dine. Her hos meg går det mye bedre og en del gode nyheter (står om det i siste innlegg) . Ønsker deg fortsatt god sommer :) klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...