søndag 20. mai 2012

Vinnaren er kåra!

Då er vinnaren kåra og den heldige vart HildeM med bloggen Lykkelig med liten

Random.org hjalp meg med å trekke ein vinnar ut av dei 151 lodda som vart tatt. Eg kan med handa på hjarta sei at trekninga har gått rett føre seg :) Bevis? Ikkje så lett. Prøvde å kopiere randomruta som de ser under, men av ein eller anna grunn står max tallet på 100?! Her skreiv eg sjølvsagt 151, noko resultatet også viser.




True Random Number Generator  148True Random Number Generator

Uansett: Gratulerer til HildeM som stakk av med premien. Gåva vil bli sendt deg innan nokre få dagar.
Ville takke alle som var med på denne gi-borten. Skulle gjerne gitt ei gåve til dåke alle saman...
Håpar alle har hatt ei fin helg! Her har me kost oss med sol og varme. Herleg.
Me bloggast ;)

1 kommentar:

  1. Fantastisk! Tusen, tusen takk! Blir stas å få en så flott premie, og jeg lover å gi den et godt hjem og bruke den hver eneste dag ♥

    Mail kommer om noen sekunder!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...