onsdag 23. mai 2012

Ved inngangspartiet står det...

...ein stege!



Den gamle stegen frå 50 talet har fått nytt liv hjå oss. Eg adopterte den via finn.no. Den var slitt og med masse malingsflekkar då den kom hit. No er den blitt beisa kvit og fin.




Stegen har no pensjonert seg frå hardt arbeid. Den er istaden blitt ein pyntestege som blomane kan henge på :) Fint synest eg.









Her nyt me sommaren, som kom så veldig brått på oss. Herleg. Det betyr meir utetid og mindre innetid, noko som også går utover bloggeaktiviteten. Men veldig kjekt at DU kom innom her i dag.

Klem fra Kristina



11 kommentarer:

  1. Så stilig med den stigen! Gjorde seg veldig godt med blomster på. Flott malt også. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin stige da!!
    Veldig god idé!
    Nyt solskinnet! Klem :)

    SvarSlett
  3. Veldig fint!! Tror nesten det er en gammel gardintrapp du har fått,
    mener det var det slike ble kalt. Kjempefint med den hvite beisen, der du får følelsen av det gamle, i og med at det skinner igjennom. Vakkert med blomster på! Her er det mange fine muligheter! Et vakkert blikkfang som ønsker alle velkommen!
    Ha det godt! -Margit-

    SvarSlett
  4. En flott stige. Kjempefin ved inngangen deres.
    Har en gammel stige jeg også, men den er ikke i så god stand.
    Må nok se om jeg får reparert den og ha på litt maling.
    Ha ei god uke i sola :)

    SvarSlett
  5. Åå den stigen likte jeg, så heldig å få tak i en slik :))
    Nå fikk jeg lyst på en stige jeg også,hi hi
    Ble fint utenfor med deg :)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Tøff dekorativ stige!! Sånn en skulle jeg hatt!!! fant bloggen din hos hjertespor og måtte sjekke. Fin blogg og jeg følger deg videre. god dag. klem

    SvarSlett
  7. Det der likte jeg :) Er det ikke rart hva folk skal kvitte seg med, men som vi andre kan få masse glede av (hvis vi bare er litt kreative, slik som deg!) :) Jeg undrer meg stadig. Dette var jo herlig, med blomster på og greier. Fint! :) Også er det godt du nyter sommeren. Det gjør vi her og, men jeg må innrømme det tar litt tid å bli avklimatisert. Syns jommen det er for varmt av og til, jeg, og blir jo helt slått ut. (og det sier jeg som har bodd perioder i afrika...) Ønsker deg en skjønn dag videre, søte du. Mange gode klemmer fra meg i sør - til deg oppi vest, kanskje litt nord når jeg tenker etter ;). klem

    SvarSlett
  8. Bare innom igjen jeg - for å ønske deg en fin-fin dag. Håper solen skinner hos deg (som hos meg...om enn med litt regn imellom) og at du koser deg. Jeg har hatt noen dager "av" igjen, og kjenner det gjør godt å koble ut hele bloggingen av og til. God uke videre min "ukjente" venn :)

    SvarSlett
  9. hei og tusen takk for den kjempekoselige kommentaren inne på bloggen min!! den varma veldig, vart kjempeglad eg! veldig glad for at eg fann igjen deg og bloggen din her på cyberspace, som mannen min kallar det:)
    ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  10. Hei kjære Kristina. Så flink du er (nok ein gong, hehe). Veldig fin stige, skikkelig sommarleg og flott. Blomar er nydeleg og lyser alltid opp. Håpar dåke har nåken flotte, fine dagar i sola. :)

    SvarSlett
  11. Det typisk meg å "stikke innom" det har du sikkert skjønt - og her er jeg igjen for å takke deg for en fantastisk åpenhjertig kommentar hos meg. Og jeg kjenner meg igjen -i det der med å bli "dratt" inn i det materialistiske jaget...det er så altfor lett dessverre, og det er også en av mine idealer som har bristet litt...selvom jeg prøver å holde litt igjen, og blir desto mer ihuga når jeg er sammen med venninner som gjør alt for å få sin BMW, sin hytte eller båt - eller en kjole av merket Ralph Lauren ;) om du skjønner....da får jeg blod på tann, hehe...på en god måte altså ;) jeg ønsker deg nå en skjønn helg. Du er så god, Kristina - håper vi møtes en dag! klem til deg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...