lørdag 5. mai 2012

Utfordring: Nytt møter gamalt

Kvar månad har NIB (norske interiørbloggar) ei utfordring til medlemmane sine. Det er ikkje ofte eg har deltatt, men denne gongen passa temaet meg veldig fint: "Nytt møter gammelt".

Eg elskar å blande inn gamle loppisfunn og arvegods i interiøret. Ser eg ein container utanforbi eit hus blir eg svært nysjerrig. Eg er ikkje sein med å melde mi interesse :) Det ligg i blodet mitt. Kan ikkje noko for det. Allereie frå eg var 12 år har eg tråla loppemarknader og bruktbutikkar på jakt etter skattar.

Ved å bruke gamle ting i interiøret får ein liksom 3 i 1. Det er miljøvennleg, det er billeg og det gir massevis av sjarme.


Tallerkenhylla og fata på bildet over er bruktfunn/arvegods. GreenGate koppane og knaggrekka er kjøpt nye.









Denne hylla er ny, men har ein litt slitt look. Innhaldet er stort sett bruktfunn, utanom tildaboksen, den vesle GG skåla og GG koppen som heng på kroken.

Den fine kalenderen du ser på bildet er ikkje min eigentleg:) Den skal loddast ut. Du kan vinne den ved å melde deg på gi-borten min her!





I stova er det også ei god blanding av nytt og gamalt. Skjenken på bildet under kjøpte eg på gjenbruken for deretter å male den kvit. Den vesle blå hylla med speil på har eg hatt sida eg var lita jente. Kista du kan skimte er gamal, ellers er dei andre tinga her nye.






Tilslutt eit lite glimt frå soverommet vårt, som også har ei blanding av nytt og gamalt. Tapetet på veggen er i litt moderne stil. Saman med dei søte gamle nattborda syns eg det utgjer ein fin kontrast. Her går fargenyansane i lyst, beige og aqua. Tre fargar eg godt kan like på eit soverom.



Vil du sjå fleire bidrag i utfordringa til NIB trykk her.

Fortsatt god helg til alle som er innom!

-Kristina-












4 kommentarer:

  1. Hei:) så flotte bilder av nydelig sammensetting av nytt og gammelt! Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  2. Så mange flotte ting, gamle og nye!

    God helg :-)

    SvarSlett
  3. NICE THINGS
    WHITE + WHITE + WHITE
    CONGRATULATIONS

    SvarSlett
  4. Kjempefine ting du har Kristina. Du er flink til å se skatter der andre ser skrot;) Ligger en overraskelse til deg inne hos meg! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...