fredag 11. mai 2012

Strikk til liten gut

Ei lita jakke og hue er ferdigstrikka og klar til å bli gitt vekk. Ein liten nevø skal få dette i gåve. På ein månad er eg blitt tante til to skjønne små krabatar. Det er koseleg og kjekt å strikke slike små plagg, og ekstra kjekt å kunne gi til mine små tantebarn.





Hua kan brukast på begge sider.


Det er så kjekt å få gjort ting ferdig! Det inspirerer til å få gjort resten av mine uferdige objekt ferdigstilte.



Eg vil ynskje alle ei god helg! 


Kjem til å bli opptatt med bursdagsfeiring og 17.mai førebuingar den komande tida, men du skal ikkje sjå bort i frå at eg plutseleg er tilbake. 

Ha det fint så lenge ;)

K

4 kommentarer:

  1. Så nydelig Kristina,du e så flink:)
    Ei fine helg til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var en fin jakke.
    Du er flink til å strikke.
    Kos deg med bursdag og 17.mai feiring
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. SÅ nydelig og så utrolig flink du er. Heldig er gutten som får det der!! :) Håper du får noen gode maidager nå - det er en aktiv tid og mye som skjer. Kos deg med alt sammen. God klem fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Så veldig koslig dette var da,så flink du er:)))Tusen hjertelig takk for tilbakemelding på fredagens innlegg hos meg:)))Opphenget gleder oss alle,og barna på 17 og 13 år synes vi nå bor som de gjør i Harry Potter land...ho,ho..Kansje litt inspirert av den engelske cottagestilen:)))

    Klem Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...