torsdag 10. mai 2012

Poncho vart til pute + lykt

Når eg innimellom ryddar bort klede frå klesskapet mitt prøver eg å ta vare på kle som eg ser potensiale i. Noko passar ikkje lengre (etter 3 svangerskap) og noko er gått ut på dato.



Denne grøne hekla ponchoen, kjøpt på Cubus i si tid, kom eg over i sysakene mine her ein dag. Den lyste mot meg der den låg. Grønt er jo så skjønt fortida og såg for meg at denne kom til å friske opp i sofaen vår. Som tenkt, så gjort.






Klipp, klipp, sy, sy, hekle, hekle. Vips, ei ny pute. Stoff til overs vart det også. Dette vart hekla snurpa saman rundt eit syltetøyglas. Denne skal få lyse fint for oss i lange og varme sommarnetter framover (håper, håper..på det med varmen altså).

Eg lot 1/3 av frynsene vere att på eine sida. Har berre knyta dei i sløyfer slik at eg lett kan opne og ta det av ved vask etc





Grønt er blitt ein ny favorittfarge i stova vår.


Så kjekt at akkurat DU tok turen innom bloggen min i dag. 

Klem fra Kristina   

7 kommentarer:

  1. Du er så kreativ og flink,puta blei jo så fin,den friska kjempefint opp og så fint med slik rundt glasset og:)Så bra når ein kan få brukt klær på andre måtar:)
    Grønt er skjønt:)
    Ein kjempefin kveld til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Puta ble NydeligFlott!!
    Grønt ER skjønt!
    Ha en Fantastisk kveld!
    Klem fra Julie

    SvarSlett
  3. Du er jammen smart!Puta ble kjempefin! Og så flott med gjenbruk på denne måten!
    Skikkelig vårfarge på den! Fint på lysglasset også! -Margit-

    SvarSlett
  4. Stilig, du er kreativ!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er. Dette ble jo kjempefint.
    Nydelig pute og ei flott lyslykt.
    Veldig lurt.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. SÅ kreativt!! :)
    Likte spesielt godt at du behold frynsene på puta!
    Ønsker deg en fin fredag, og en god helg!
    Takk for inspirasjon og en koselig blogg :)
    Klem fra Toril

    SvarSlett
  7. Har det på samme måte som deg og prøver å se potensiale i klær som ikke er brukende lenger:) Puten ble kjempefin!!
    Jeg fant faktisk nettopp fram et heklet sjal fra boden som jeg tenkte kunne bli en pute.. Men dog ikke like sprek farge som din.. :)
    Så takk for inspirasjon! Det sjalet skal jammen bli en pute snart!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...