søndag 6. mai 2012

Nattevaktsysler

Når eg jobbar natt hender det eg får ei ledig stund (eller ein time eller to, alt etter kor travelt det er). Då er det kjekt å ha noko å sysle med, ellers kan timane fort bli lange.

Babyteppet som eg byrja på då eg gjekk gravid med Benjamin (som no er 1 1/2 år) har blitt tatt fram igjen. Kven som skal få det får tida vise. Har iallefall lyst til å få gjort det ferdig.




Bestemorsruter er rett-fram arbeid som ikkje krever for mykje tenking og er derfor perfekt syssel på nattestid. Eg har som regel to-tre ulike handarbeidsprosjekt samtidig. Eit der eg kan vere sosial, eit som krever meir konsentrasjon, eit som krever ei symaskin. Nokon som kjenner seg igjen? Men eg prøver å ikkje ha for mange prosjekt samtidig, då blir det for mange UFOàr å halde styr på :) (UFO=Uferdig objekt)





12 lappar + montering manglar før dette babyteppet kan gå i frå å vere ein UFO til å bli eit ferdig objekt. Ei nattevakt helg til så er det kanskje unnagjort :)


Velkomen til nye følgarar. Håpar de vil trivast :)

Kristina



9 kommentarer:

  1. Så fint teppe! Det kommer til å bli nydelig ferdig. Likte fargene så godt.

    SvarSlett
  2. Så flott teppet blir :)) Du hekler veldig fint og jevnt :)
    Jeg holder på med et teppe i hvitt og lyseblått :)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så nydelig teppe,du er så flink:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  4. JA eg kjenner meg igjen!! men kjekt å ha.noko til kvar situasjon, er jo ikkje alltid eg har ork til å sette meg ned m symaskina, mens eit slikt teppe kan ein ta litt no og da mens ein slappar av. Det blir forresten kjempefint, deilige fargar! klem

    SvarSlett
  5. Så fint det blir! Uff jeg har så mange UFOer liggende at det er til å bli flau av... Men plutselig dukker inspirasjonen opp til å gjøre det ferdig! Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  6. Såå fint det blir, Kristina. Flink du er.

    SvarSlett
  7. Så kreativ og god du er. Veldig fint med slike tepper - også så fine farger :) Herlig å holde på litt i nattetimene, tenker jeg ;) Har sittet og lest litt på bloggen din igjen nå - er en stund siden jeg har vært innom, har trengt å være litt offline en periode - men nå er jeg mer eller mindre tilbake :) Du, jeg må bare si jeg syns dere har det så koselig og flott der hjemme hos dere, jeg. Veldig gøy å få småtitte innom hjemmet ditt - og gøy å bli inspirert. Jeg håper du har gode dager, skjønne deg. Du beriker meg. God klem til deg fra meg

    SvarSlett
  8. Nå var det en stund siden jeg har vært innom deg, og i dag har jeg lest både tankevekkende og inspirerende innlegg fra deg! Synes du er modig som setter ord på vanskelige ting, og jeg synes du er så kreativ!
    Hekleteppet hadde nyydelige farger!
    Og de tre gullklumpene dine er virkelig skjønne!:D
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Takk for kompliment for badet/vaskerommet mitt! :) Gøy med store endringer som ikke koster så mye! Nytt bad til under 3000 kr... ja, det er det vel ikke mange som kan skryte av. Hehe

    Utrolig flott bidrag du har til månedens utfordring. :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...