tirsdag 15. mai 2012

Kom og kjøp...

I bursdagsselskapet til Sara i helga laga me til kiosk. Barna fekk kaste pil ute og gjere seg fortjent til papirmyntar som dei etterpå kunne snope i kiosken for.



Nesten som ekte dette her:) 
Myntar vart lagt på kopimaskina og deretter klypt ut.



I kiosken kunne dei få kjøpe kuleis, kjeks på pinne, slikkepinne og pulverrøyr. For å gjere det endå litt meir spanande hadde me fleire ulike strøssel til å ha på isen. Såg ut til at ungane koste seg med dette her. Litt reknetrening vart det òg, noko som passar bra for små tøtter som går i 1.klasse.






Godteposen valgte me å kutte ut. Istaden fekk dei pengar nok til å kjøpe seg ein ting kvar av det som var i kiosken. Trur nok dette blir ein bursdagsslager her i huset framover.

♥ 

Takk for at du tok turen innom bloggen min.
Ynskjer alle ein fin dag.

Klem fra Kristina

6 kommentarer:

  1. For en god idé!
    Vi har selv laget kiosk ved noen anledninger her hjemme, og barna har elsket det :)
    Jammen skal jeg vurdere å gjøre dette i en barnebursdag også!
    Ønsker deg en fiin dag!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Så utrulig koselig kiosk,er ein slager det med at de får kjøpe seg mat:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende da med kiosk i selskapet.
    Kan tenke meg det ble satt pris på.
    Ha en riktig god dag :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk bra!! :) Nå smilte jeg stort her. Genialt tips som jeg bare suger til meg og prøver å lagre i toppen!! :) herlig! Det der må definitivt ha vært en slager ja, jeg hadde digget det om jeg var liten! Håper du har gode dager. Mange klemmer til skjønne du :))

    SvarSlett
  5. Så artig du har ordnet til lillestor pio di.
    Gratulerer til henne.
    Etter masse ispirasjon her inne legger jeg meg nå til som følger av din blogg.
    Ha en fin dag, og kos deg imorgen med familie og venner.
    Klemz xtine

    SvarSlett
  6. Så smart. Her blir det nok lettvint med godteposer i år, men neste år ja. :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...