fredag 4. mai 2012

DIY vaskepulverboks

Frå det eine til det andre. 

I dag vil eg berre tipse om ein enkel måte å lage vaskepulverboks på. 

Eg har kjøpt to potter/urner i sink på Europris til den nette sum av 39,90 pr stk. Eg har brukt vanleg kritt til å skrive teksten. Var ikkje klar over at kritt viser så godt på sink, men det gjer det visst.




Ein liten sinkspade i kvar boks set prikken over ièn. Dei er kjøpt hos kvist & kvast (29 kr pr stk).






No er eg på jakt etter nokre fine flasker til å ha skyllemiddel og milo i. Nokon som veit om ein stad ein får kjøpt det rimeleg?

Takk for all respons på forrige innlegg. Abort er eit tema som tydelegvis engasjerer, og det synest eg er flott. Kvart menneske har ein ukrenkeleg verdi, også det ufødte. Det kan eg ikkje teie stilt om. 

God helg til alle!

Kristina


Ps. Har du ikkje meldt deg på gi-borten min kan du gjere det her.

6 kommentarer:

  1. så stilig og kreativt!! haddeuten tvil lånt ideen om eg ikkje akkurat har ordna meg krukker! men inspirert av innlegget ditt havna to flasker i posen istad når eg var på blomsterbutikken. har leita så lenge etter passande milo- og skyllemiddelflasker, at eg hadde gløymt det nesten, men rett innafor døra på blomsterbutikken idag; voila! :) skal blogge dei ein dag.
    ha ei fin helg! stor klem

    SvarSlett
  2. Den ideen likte jeg, det ble kjempe tøft!


    God helg fra Annfid

    SvarSlett
  3. Kjempefint!! Jeg har kjøpt flasker til skyllemiddelet på ikea- billig og greit, med patentlukking (Litt usikker på om det heter det...)

    SvarSlett
  4. Så fint Kristina,fekk lyst til å besøks europris imåro,kjempeflott ide:)
    Ei fine helg til deg!

    SvarSlett
  5. Åååi... Så stilig og enkelt også:)

    SvarSlett
  6. Åh, dette var dagens for meg! Supert tips og jeg likte det så godt! takk for at du deler :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...