tirsdag 1. mai 2012

Den beste månaden...

i året er Mai!

Det synest eg iallefall.






Blomstringa er i full gong.
Bjørka skyter knopp.
Flagget vaiar i vinden.
Bursdagsfeiringar for jentene i huset.

Mai er skjønn.


Sola varmer meir og me kan alle kle oss lettare. Alt blir så mykje enklare. Ungane kosar seg ute heile dagen. Blir berre ropt inn når det er mat. 

Det ligg ei forventning over mai. Håp om sol og sommar. Mykje godt i vente.

Håpar du har ein god 1.mai.

Seinare i kveld legg eg ut innlegg med ein liten gi-bort til dåke kjære lesarane mine. Trur det er ei gåve alle vil kunne like. 

God klem  
tusen takk for alle dei koselege kommentarane 
de legg igjen. Det gledar meg :)



3 kommentarer:

  1. Så flott mai-bilde! Det skal jeg også ta fram. :) Ja, mai er fin, iallefall når været er godt. Flott når skog og mark grønnes.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Ja,mai er en flott måned:) her oppe i nord innebærer forhåpentligvis mai at snøen smelter,herlig:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...