mandag 14. mai 2012

Bursdagsjenta vår




Danse danse dokka mi
Nå er dokka fin og blid.
Danse danse dokka mi,
ja nå skal dokka danse.




I helga har me feira storesøster sin bursdag. Vår kjære, snille, gode Sara`mor er blitt sju år. Sju år med deg i vårt liv har vore sju rike og gode år. Namnet Sara tyder prinsesse, fyrstinne eller vakrest blandt kvinner. Noko eg synest passar svært godt til jenta mi. Heilt objektiv kan eg vel ikkje påstå at eg er i den saka:)





No er feiringa over og alle er godt nøgde (ikkje minst foreldra, puh..) Veldig koseleg med feiring og masse besøk, men også godt når det heile er over. Er det ikkje slik det er med festlighetar?




Velkomen til alle nye følgarar! Så kjekt at fleire har lyst til å lese stort og smått frå Nord i bygdo :)





Eg vil samtidig nytte høve til å tipse om ein flott blogg som er vel verdt ein tur innom. Dette er ein av mine favorittbloggar, så det er ikkje så vanskeleg for meg å reklamere for den. Bloggen heiter Hjertespor og skriv nydeleg om mange relevante tema for deg som ynskjer å forstå deg sjølv og menneska du omgår deg med på ein betre måte. Spirea, som er forfattaren bak bloggen, sit på enormt mykje erfaring, visdom og kunnskap som ho deler her. Akkurat no har ho ein flott gi-bort gåande hos seg. Klikk her og bli med du òg. 


♥  

Ynskjer alle ein god mandag!

K

13 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med Prinsessas fødselsdag!

    Heitl klart verdens fineste!

    Klem,

    SvarSlett
  2. Skjønne nydelige Sara,alltid med et så søtt smil og Glimt i augene,så fine på håret og kjolen var nydelig til ho:))nydelige bilder!
    Alltid kjekkt med feiring men godt når det er over og:)
    Ønske deg ei fin ny veke og ein fin mandag,sjølv om det er vått så får me gjera da besta ut av det,hehe me kan vel ikkje anna:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fine bilder av den skjønne jenta di, med et nydelig navn!:)
    Likte godt den kjolen! Og for noen laange fine lokker hun har!:D
    Ønsker deg en fin ny uke, Kristina!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Kjempefin jente! Flott kjole, og flotte krøller. Kan se at hun koser seg på bursdagen sin. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med 7 åringen din! Hun er bare utrolig bedårende :) Også de lange krøllene, sukk.. Jeg kan visst se langt etter jenter med lange lokker! ;)

    Enig med du, hjertespor er også en av mine favoritter!
    Også ønsker jeg deg en velsignet dag <3

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tipset om hjertespor bloggen!
    For ei nydlig bursdagsjente du har!klem

    SvarSlett
  7. For ei nydelig jente!! :)
    Så skjønne krøller da...
    Vi har feira 1 års dag her i helgen,
    så skjønner godt følelsen av å vær
    fornøyd med en flott feiring.. (og å
    være glad for at det er over og...;))

    God NY uke til deg :) klemmer

    SvarSlett
  8. Så flott bursdagsjente : )
    alltid kjekt med litt festligheter.

    finfin mandag til deg ♥

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med den vakre bursdagsjenta!
    Alltid kjekt med festligheter, og godt når det er over...
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Hun er virkelig vakker den jenta di! <3 og så nydelig kjole og bolero hun har på seg! Jeg har alltid likt navnet Sara så godt, men ante ikke betydningen. Syns det er gøy med betydning av navn. Min jentes navn betyr yndig, lykkelig og ærlig. Det kan jeg like ;) Også kan jeg så godt skjønne at det er godt når det hele er over, med feiringer, selvom det er stor stas når det står på. Vi har en upcoming 4årsdag her snart og da blir det vel bånn gass og full pakke med selskaper og diverse...puh sier bare jeg!! Men så er det så gøy å se de skjønne små glede seg!!
    Takk for anbefaling av bloggen min. Vet du - jeg ble helt rørt av det du skrev her jeg. Skal være ærlig med deg og si at jeg ikke har det så bra for tiden, og dermed tar jeg lett til tårene - som nå ;) Takk, skjønne du. Du er forøvrig blant mine største favoritter og!! Ønsker deg en nydelig uke videre. klem til deg!

    SvarSlett
  11. Fant denne fine bloggen nettopp!! :-) så pen jente du har!! Jeg følger med videre og gleder meg. Klemm

    SvarSlett
  12. Så nydelig hun er! Og så fin kjole og bolero!
    En skikkelig solstråle! Gratulerer med dagen hennes!
    -Margit-

    SvarSlett
  13. Ei nydelig jente du har. Gratulerer så mye med 7 års dagen hennes.
    Har vært innom den bloggen noen ganger og lest til øye blir vått.
    Hun skriver flott og om mange viktige ting.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...