onsdag 25. april 2012

Heng dei opp!

Med tre born i huset har det etter kvart samla seg opp eindel bamsar. Når dei i tillegg har mange andre leiker blir det lett rot i hop.

Etter å ha sett meg lei av å rydde på bamsar fann eg ut eg ville prøve dette:




Henge dei opp på ei snor!

Eg har brukt vanlege kleklyper i tre. Kjøpt på Nille. Festa ein krok i kvart hjørne av veggen og knytta opp hyssing. Veldig enkelt. Saman med bamsane har eg hengt opp små strikkaplagg i frå ungane var babyar.

Både dekorativt og praktisk, akkurat slik me småbarnsmødre likar det. Eller hur?




Om kvelden får minsten velge seg den bamsen han vil ha med seg i senga si. Altså blir bamsane faktisk meir brukt enn når dei berre ligg i ei røys på golvet. Generelt sett er mi erfaring dette: Orden i leikene = meir leik! (Dette krever ein smule meir av mor, noko som er ei utfordring oppi det heile. Likevel eit faktum som ikkje er til å kome bort i frå).


Tipset om bamsar på ei snor snappa eg opp i eit interiørblad long time ago. 

Takk for alle dei koselege kommentarane de legg igjen. Så fint at de ikkje har gløymt meg sjølv om eg har vore fraverande ei stund :)

Ynskjer ALLE som er innom ein GOD dag!

Klem, Kristina



9 kommentarer:

  1. det var jo både kjekt og dekorativt, takk for tipset!! så koselig at du er tilbake med blogginnlegg! Du har vore savna, men viktig at ein kun bloggar når ein har lyst og overskudd til det, tenker eg. Morro å lese innlegga dine, dei er som eit kinderegg;, 3ting på ein gang: inspirerande tips og sånnt,, fine bilder, og ikkje minst med reflekterande ord. Perfect, spør du meg:) ønsker deg ein fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Hei hei på deg.
    Dette var jo kjempesmart. At jeg ikke har kommet på dette. Dekorativt også.
    Ha en toppers dag
    Randi

    SvarSlett
  3. Sikke en god ide.
    Ja - det er også min erfaring, at hvis der er orden i lekerne, så bliver de brugt meget mere. Men det er vist kun mig der rydder op på børneværelset ;o)

    SvarSlett
  4. Dette var kjempelekkert, og veldig koselig! Selv har jeg tidligere gjort det samme med strikka babyklær! For et utrolig fint barnerom! Nydelig farge på veggen og den koselige sengen:) Enkelt men veldig fint innredet!

    Takk for hyggelig hilsen! Håper dagen din blir god!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så smart, og ikkje minst dekorativt! Koseligt med dei gamle babykleda innimellom:)

    SvarSlett
  6. Det var utrulig lur ide og så fint samtidigt,du har det så fint:)
    Du må berre ta med Benjamin og i bursdag visst du vil,men da ser du,veldig kjekkt dåke kommer:)
    Ein forsatt fin dag te deg!

    SvarSlett
  7. Du verden for en SUUUPER ide!!! Skikkelig sneisent å se på og praktisk på samme tid. Kan det bli bedre???

    SvarSlett
  8. Det der var jo helt genialt, da! :) Her slenger allverdens kosedyr rundt forbi - og jeg syns faktisk det er litt stusselig å stappe dem oppi en kasse hver eneste dag...Det er jo MYE bedre å få dem frem og opp! Dekorativt! Takk for nydelig tips, det skal definitivt utføres her hjemme. Så nydelig rom forresten...elsker blå gutterom, jeg. Håper du har gode dager, søte du. God klem fra meg

    SvarSlett
  9. For en god idé! Nå henger bamsene til datteren min snart i en tynn tråd,bokstavelig talt. Hehe:) tusen takk for et flott tips:)herlig blåfarge på rommet forresten. Svalt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...