lørdag 28. april 2012

Glimt i frå hagen

Det er hagetid!

Tid for å luke i bed, så blomar og få skikk på alt det som ikkje vart ordna i fjor.

Jordbæråkeren som vart planta forrige sommar ser ut til å trivast. Å kor me gledar oss til å plukke jordbær frå eigen hage! Såg kor ungane koste seg med dei få bæra som me hausta i fjor. Håpar på litt større avling i år.






Klatrerosa har begynt å vekse. Jippi! Eg blir så glad kvar gong eg ser at noko ser ut til å trivast i hagen :)



På den nystøypte plattingen framfor inngongspartiet har ein einsleg pellargonium funne vegen. Fleire småblomar skal snart få halde denne med selskap.




Så til det kjedelege. Grunna lekkasje i nokre vannrøyr har me måtta grave opp omtrent halve hagen :/ iiik. Men no er skaden ordna og eit stort krater av eit hol dekka til.



Mange prosjekt står for tur for å få hagen og tomta slik me vil. Denne helga blir det gjort lite her. Mammo i huset jobbar natt og går derfor i ein døs om dagen. Kjenner likevel eg gledar meg til å få sett skikkeleg igong med å plante og ordne det koseleg rundt huset. Om eg har så grøne fingrar veit eg ikkje, men eg har funne ut at alt går an å lære seg. Berre ein har lyst til det ;)

Likar du hagearbeid?

Ynskjer alle ei fortsatt herleg helg :)

Kristina

7 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad i hagearbeid, og bor nesten i hagen i sommerhalvåret. :) Så fint og se når det spirer, gror og blomstrer! Så store jordbærplantene deres allerede er blitt. Kjempefint! Flott med rosentreet også, det blomstrer nok fint til sommeren.

    SvarSlett
  2. Så fint dokke har fått det!
    Kjekt med hage :-)

    Her snør det!!

    God helg!

    PS: veldig flott innlegg under her også!

    SvarSlett
  3. Det var flotte jorbær planter og klatrerose :)
    Kjekt når en får planter til å gro :)Lykke ♥

    Tittet på innlegget om hjemmelaget wallstickers,så fine de ble !
    Er det ferdige ark eller må du klippe ut A4 størrelse av kontakt rull ??
    Printet du ut på vanlig blekkskriver og vet du om det går på laser ?
    Mange spørsmål,hi hi

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg kjøpte ein vanleg rull med kontaktpapir på bokhandleren og klipte ut så store biter som eg trengte til dei ulike orda. Eg skreiv ut med vanleg blekkskriver og klipte deretter sirleg rundt bokstavane. Vil tru det går heilt fint med laser også. Beklager seint svar :)

      Slett
  4. Hagearbeid er fint, har alltid likt det og vært vant til det hele livet!
    Ser så fint ut i jordbærhagen, blir nok mye godt å hente der etterhvert!
    Deilig å se at det spirer og vokser etter vinteren!
    Ha det godt og god helg til deg og dine! -Margit-

    SvarSlett
  5. Hei Kristina!
    Må bare si at det forrige innlegget ditt var herlig! Vil gjerne bli mer som et barn i hvert fall!:)
    Og den delen av hagen som ikke er gravd opp, så jo ordentlig ryddig og fin ut! Ikke som våre jordbærplanter i hvert fall, som snart blir inntatt av ugresset.
    Men barna gleder seg over å plukke dem likevel :)
    Lykke til med hagearbeidet framover!

    SvarSlett
  6. Hei! For en koselig blogg jeg fant her da, blir med deg videre c",)
    Liker hagearbeid ja, men siden jeg bor nord for Tromsø er det ikke mye til arbeid her enn på en stund...dessverre, for det klør i fingrene!
    Har et lite bedd med noen få jordbær planter som jeg steller med om sommern, hver vår er halvparten borte.
    men, men jeg er på`n igjen om 1 måned si si så der c",)

    ha en finfin uke, Klem Anna

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...