mandag 23. april 2012

Det stoppa litt opp...

Bloggepausen vart litt lenger enn antatt. Det stoppa litt opp kan du seie, akkurat slik det har gjort for denne gamle lastebilen :)





Herleg look på den synest eg. Den var for stygg-fin til at me berre klarte å gå forbi den. Minna oss om ein slik mormor og dei åtte ungane-bil. Våre tre små måtte prøve.




Blogginga mi går visst litt i rykk og napp. Merkar at eg ofte føler ein slags tomhet etter å ha blogga mykje om interiør. Det ligg absolutt ikkje hjarta mitt nærast. Eg likar å ha det fint rundt meg og fornye/restaurere/ommøblere iblant, men føler at heile blogge konseptet fort kan bli eit imponeringsjag. Noko eg absolutt ikkje ynskjer. Vil nok derfor lage fleire innlegg som omhandler andre tema enn berre interiør framover. Ideelt sett skulle eg hatt tre bloggar: ein mammablogg, ein interiørblogg og ein blogg med ord til ettertanke. Her nord i bygdo blir det ei salig blanding av alt dette :)

Eg håpar at akkurat DU har det bra i dag!


Klem Kristina



9 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder du deler - og ja, det var virkelig noe herlig over den bilden - særlig med de små oppi, da ;) Godt å se deg skrive litt igjen, men jeg håper ikke du stresser med det. Bloggpauser er lov og nødvendig av og til. Jeg planlegger selv en slik en snart. Tenger det.
    Og du, det er jo ingenting i veien med å ha en litt sånn kombi-blogg. Jeg kan faktisk forstå det der med å blogge om interiør - det kan nok fort føles som litt prestasjon, og det å drive å ta bilder og redigere og styre vet jeg kan være krevende. Jeg syns du har en kjempefin blogg, jeg - og liker også veldig godt når du skriver om mammahjertet ditt og barna - og om de dypere ting. Uansett hva du velger, så ta vare på hjertet ditt og den du er oppi det hele. God klem herfra

    SvarSlett
  2. Koselig med innlegg fra deg igjen Kristina! Og jeg tror alle som leser bloggen din liker blandingen:) Så fantastisk bil, med en herlig gjeng oppi! Vi må få til å treffes snart!! Ønsker dere en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  3. Oi, så stilig! Flott den gamle lastebilen, artig med ungene baki. Minnet virkelig om mormor og de åtte ungene. :) Koselig å se innlegg fra deg igjen. :)

    SvarSlett
  4. Så herlig bilde av lastebilen og ungene på planet! Skjønner at det var fristende å prøvesitte;)
    Synes bloggen din er veldig fin akkurat som den er jeg! Med litt blanda drops;) Alt trenger jo ikke handle om interiør, og vi kan blogge av ulike grunner. selv viser jeg mye av endringer i huset for at gamle venner(og nye) skal få se hvordan vi har det etter at vi flyttet langt av sted, men jeg synes og det er kjekt å blogge om handarbeid og andre hverdagsgleder!

    Håper du har en fin kveld!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Liker bloggen din veldig godt, Kristina. Nettopp fordi du skriver godt og blandet :)
    Fint at du tar deg fri fra bloggingen når du føler for det! Og blogger igjen når du føler for det! :) Din ærlighet er i hvert fall noe jeg setter pris på.
    Er så glad for å ha blitt litt "kjent" med deg gjennom bloggingen - og takk for dine alltid koselige kommentarer hos meg!
    Ønsker deg gode dager framover - med eller uten blogging.

    SvarSlett
  6. Bare koselig det, med en salig blanding.
    Jeg syns det er flott at noen blogger om interiørting som ikke koster all verden.
    Som kan gi andre tips om enkle ting en kan gjøre for å forny litt.
    Jeg liker ikke å bruke mye penger på nye ting når en kan få tak i så mye fint brukt. Mye mer spennende å fikse opp noe gammelt enn å gå på butikken å kjøpe en ny ting. Så jeg håper du fortsetter med bloggingen om litt forskjellig.
    Forresten, i hele min oppvekst kjørte min far lastebil. Har mange ganger vært passasjer på lasteplanet fordi det ikke var plass til alle oss unger i førerhuset. Yngste søster mi er nok fortsatt sur fordi hun alltid måtte sitte i førerhuset med mor og far mend vi andre satt bakpå. hehe. Det var andre tider det. Er nok ca 40 år siden.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  7. Du skriver så koselig og fint. Dette innlegget gikk rett inn hos meg! Så koselig! Måten du blogger på er jo variert og fin, så det må vel være greit å fortsette slik! Det mener iallefall jeg. Ønsker deg og dine vakre og glade dager!
    -Margit-

    SvarSlett
  8. liker godt sånn salig blanding ......
    Jeg blogger om det jeg vil, når jeg vil - så da blir det noen pauser innimellom
    Ha ei flott uke

    SvarSlett
  9. Me har også funne ut at det er kjekkast å blande alt som me bryr oss om i ein blogg. Av og til er det interiør i fokus, neste dag natur eller familie :)

    Håper du får ein fin tysdag, du skal vere med på bloggtreffet på ølen møbel på lørdag? :)

    Klem Helene

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...