lørdag 31. mars 2012

Voksdukar


Voksdukar frå stoff & stil. SÅ praktisk og greit. Eg er spesielt godt nøgd med denne kvit/svart stripete akrylduken på stovebordet. 










På kjøkenet er det store polkadottar som gjeld. Lyse blå/grønn med kvite prikkar. Kjempefin farge no på denne årstida. Dei lekre brettekantar kom visst veldig godt fram på biletet :/ Jajapyttsann








Utfordringa er å halde dei fine over tid. Spesielt tomatsaus er eit problem. Då er det likelurt å ta av duken har eg funne ut, for merker etter t.d ketchup set seg fort. Det er eit minus. Bortsett frå det er eg veldig glad for mine nye voksdukar.

Her går det i nattevakter i helga. Etter det ventar påsketur med familien. Har du nokre kjekke planar for påska?

Fortsatt god helg til deg som er innom!

Kristina


4 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Falt for duken, det gjorde seg godt med de stripene. Lekkert. Flott var også lampene over bordet, de kom så fint fram på bildet. Virkelig fint å se her hos deg. Har bladd meg litt tilbake, og sett på de fine funnene dine. Så søtt det lille bordet var. Ja, her var det mange skatter. Inspirerende!

    SvarSlett
  2. Kjenner til det med tomatlignande ting,håplaus å få vekk,voksendukane dine er kjempefine er jo veldig praktisk med voksduk:)fine ting du fekk tak i ,her står et skap etter farmor på ønskelista,håper så inderlig eg kan få det som et minne etter ho.

    Akkurat no føle eg meg som ei fattiglus som må sove i stova,kjenne på da men håper det går fint....

    Ønske deg ei fin påske:)

    SvarSlett
  3. Såååååååå mykje vakkert her inne!!!

    Ynskjer deg god påske ♥

    SvarSlett
  4. Ja,voksduker er geniale!:) sverger til det på kjøkkenbordet som brukes til mye forskjellig:) og slik skal det jo være med småbarnsfamilier:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...