mandag 19. mars 2012

Utfordring: gjer noko kreativt med rammer

Bloggen SNIKKERBUO utfordra lesarane sine til å gjere noko kreativt med rammer. Det fekk meg til å tenke på ramma eg kjøpte på loppis som har lege i kjellaren i eit år snart. Ramma vart teken fram og prosjektet sett til livs. Kjekt med slike utfordringar som gir ein det ekstra puffet til å få gjort ting som ein lenge har hatt lyst til å gjere :)



Ei gamal rame + kvitmaling + gåvepapir + tape + hyssing + små kleklyper + div kort/ småting=



For å sjå fleire bidrag til utfordringa til Henriette og Helene klikk her. 


Eit glimt av ramma før den vart utsett for kvitmaling. Bakpå rama festa eg fint gåvepapir med tape. Eg brukte sterk tape for å feste hyssingen også. Dette var veldig fort gjort, og pynten kan enkelt varierast. Tenkte å lage ei til med dyremotiv/bilder av ungane saman med dyr. Minsteguten er lidenskapeleg opptatt av dyr fortida :)


Den nye rama mi er blitt flytta litt rundt på og nett no heng den over den nymalte kommoden min. Her kjem eit lite glimt av den, som eg viser meir i frå i neste innlegg.




Ynskjer alle ein fortsatt god dag. Takkar så mykje for alle dei koselege kommentarane de legg igjen. Det gledar meg. Eg har hatt noko problem med å kommentere hos andre i det siste. Blogger er kjent for å vere litt lunefull, akkurat som mars. Trudde våren var her, men i dag vakna me til frost og litt snø! Kalenderen viser iallefall at våren snart er her. Det er herleg.


Klem fra Kristina



5 kommentarer:

  1. Veldig fint og veldig smart. Herlig farge på de stripene:-)

    Nydelig du har det i stuen din. Den lille lekevognen....DÅÅÅÅÅÅN!

    God mandag videre!

    SvarSlett
  2. Så koselig den ble!!
    Flott bidrag ♥

    SvarSlett
  3. Herlig ramme!
    Legger meg til hos deg... og blir nr.100!!
    Synes det var litt artig!
    Så koselig blogg du hhar også!!!
    Glad jeg fant deg!!

    Ha en NydeligFlott mandag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...