fredag 23. mars 2012

Sommarleg på jenterommet

Tusen takk for alle gode tips til kva eg kan gjere med bordet i innlegget under. Trur eg har bestemt meg for kva eg vil gjere. Malarkosten skal fram, såpass kan eg røpe.

Over til dagens innlegg: Jenterom!
Eg hadde lyst å glede den gode jenta mi med litt nytt på rommet hennar. Samtidig fekk eg gjort ferdig ein UFO (uferdig objekt)og dermed letta litt på mitt eige samvit. Eg sydde vimpelrekka for omlag eit år sidan og var i gong med ein duk. Eg viste vimpelrekka og den påbegynte duken i eit innlegg de kan sjå her, om de vil. Men det som ein gong skulle bli ein sommarduk, vart heller laga til ei pute. Den siste lappe-firkanten sydde eg til ei lita brikke til å ha på nattbordet. 

Bildet på veggen er ein teikning Sara laga då ho var 4 år. 
Dette passa godt inn med fargane på dei nye tekstilane.

Sukkersøte pastellar saman med alt det kvite gav ein lett og sommarleg stemning på jenterommet. Den kvite puta med brodert felt (kva kallar med desse putene?) er arva frå ei avdød grandtante.





Resten av rommet var ikkje verdt å ta bilete av i dag. Det får koma ved eit seinare høve, når me har fått orden på rotet ;) Det er det som er så greit med blogging. Ein vel sjølv kva ein vil sensurere :)

Kjære Gud jeg har det godt. Denne songen er fast godnattsong.

Sara jento mi vart iallefall veldig glad for denne vesle gåva frå mammo. Å gi og å motta gåver kan bety mykje i relasjonar. Det fine er at det ikkje er kva gåva kosta i kroner som tel mest, men kor mykje omtanke som ligg bak det ein gir. 




Tusen takk til alle de som les bloggen og til alle de som skriv kommentarar til meg. No har eg også fått lagt til denne svar-funksjonen i kommentarfeltet, slik at eg kan svare dykk direkte. Det gjer det så mykje enklare å kommunisere med den enkelte, også de som ikkje har eigen blogg. 

Ynskjer alle som er innom ei nydeleg fin helg.

Kristina 

5 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Ønsker deg en fin og solrik helg :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt jenterom. Og heldig jente som har sånn snill mamma. Så vil jeg si til deg at jeg blir mer og mer "glad" i bloggen din ( og deg.. ) Du skriver så reflektert om tema som vi alle burde tenke over. jeg tror du er en veldig fin person Kristina. Bordet i forrige innlegg var kjempefint. Blir spennende å se. da må du også ha en Kjempefin helg, og kos deg sammen med dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Heidi, det var utruleg fine ord å ta med seg. Stor klem fra meg ♥

      Slett
  3. Herlig jenterom det der! Jeg bare elsker vimpler! :) Og de fine putene - du er bare så kreativ og flink, du :) Og du, så nydelig den tallerkenen som hang på veggen. Er den et gammelt funn? Minner om noe jeg hadde på mitt barnerom...veldig skjønt. Og ja, jeg er så enig med deg - omtanken bak er alltid, alltid det viktigste! :) Ønsker deg en nydelig helg, du skjønne. klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...