tirsdag 20. mars 2012

Retrokommode før/etter

Hugsar dåke dei to "dette skulle naboen kaste"-innlegga mine? De kan lese dei her og her. Dette var i september i fjor og i det siste av dei to innlegga lova eg å kome med eit tredje innlegg om  kuppa frå naboens utryddingssjau. Og her kjem det, seint men godt :) 

Det er farleg å love noko, så det burde eg eigentleg slutte med. I går lova eg å vise nymalt kommode i neste innlegg, men jammensanten klarte eg å snike inn eit anna innlegg i mellomtida. Håpar de tilgjer meg for det..


Stoffa på toppen er fine retrostoff som eg også fekk redda inn. Eg er ikkje veldig retrotype, men synest det kan vere tøft i små mengder.


Kommoden er malt i ein lyseblå farge og har fått nye håndtak kjøpt på biltema og seinare spraymåla kvite. Eg må seie meg godt nøgd med resultatet!


Over kommoden heng rama med klesklypesnora som eg laga her ein dag. Klokka er frå Ikea.




 Tilslutt eit bilete som viser eit glimt av tingenes tilstand her i huset. Alt anna enn strøkent! Brett opp armane og sett i gong, her må det ryddast og vaskast på store mengder kle. Men først og fremst skal me nyte denne gode dagen, eg og minsteguten min. 



Velkomen til nye følgarar! Veldig kjekt med nye blogge-bekjentskap :)

Kvar dag har noko godt med seg, det er berre enkelte dagar ein må leite litt ekstra for å                    finne det! 

Kristina

9 kommentarer:

  1. God morgen!
    Den kommoden ble virkelig NydeligFlott!!
    Bra du fikk reddet alt nabo´n skulle kaste!
    Der fikk du mye fint!!!

    Skulle ønske noen naboer her gjorde sånn en gang :-)
    Det er jo sååå gøy å finne gamle skatter!!!!

    Håper du får en strålende tirsdag!!

    SvarSlett
  2. Den ble NYYYYDELIG ,rett og slett :))
    Fargen var til å spise opp ♥
    Nydelig ramme også !
    God tirsdag ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Den blei råfin!

    Sjå, her er eg -etter gammalt!! :)
    -No skal eg bli flinkare!!!

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  4. Så kjekt med mange nye innlegg fra deg:) Var så koselig med tur på søndag- må gjentas:) Fin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint det ble - og så kreativ du er! Imponert :) Det er så herlig med litt fornyelse, og ingenting er bedre enn når det kan gjøres enkelt :)
    Ønsker deg en skjønn tirsdag videre! klem

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kommode, Kristina! Det er så kjekt me slike prosjekt, eg diggar slike gamle kommodar. :)

    Takk for kommentar på bloggen min, veldig kjekt at du tek deg tid til å stikke innom. Og, ja, eg veit, det blir litt slik av og til, eg er ofte innom bloggen din også, men får ikkje alltid tid til å skrive noko,- sjølv om eg tenkjer eg skulle gjort det, hehe. :)
    Du skriv jaffal mange flotte innlegg, og er vert alltid like imponert over alle dei gode, flott, fine og kreative prosjekta dine. Eg beundrar deg for deg, og har mykje å lære der trur eg, hehe.

    Håpar uansett at dåke har det veldig bra, g at me sjåast på øyo om ikkje for lenge.
    Kjempestor klem frå Mita.

    SvarSlett
  7. God morgen! Kommoden ble knallfin. Nydelig farge du har valgt :) Kos deg med minstegutten, og ha en flott dag :)

    SvarSlett
  8. For ei forandring!:) flott:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...