fredag 30. mars 2012

Nymalt bord og fleire bruktfunn

Bordet som eg viste i eit tidlegare innlegg er no ferdigmalt. Eg bestemte meg for å male det heilt kvitt. Synest det passa best inn i kjøkkenstova vår, kor der allerie er litt fargenyansar frå før. Har planar om å male veggane i same grå farge som kjøkenet vårt. Taket skal malast kvitt. Kva tid det blir veit eg ikkje, men det er ein av dei tinga som eg har lyst å få gjort men som ikkje absolutt må gjerast.







Bordet såg slik ut før eg tok fram målarkosten. Det er sikkert mange som meiner eg gjorde feil i male bordet, men det vart for tungt og mørkt for meg slik det var. Det er jo eit ganske massivt bord.


Eg nemnde tidlegare at eg har funne fleire små skattar i eit dødsbu. Her er noko av det:


2 stk gamle koffertar. 100 kr for begge to.


Ein stor krakk med rom oppi
100 kr

Ein liten krakk
100 kr

Husmora sin nye solstol :) 100 kr



2 stk av desse nydelege puffane.
100,- pr stk


Det var i hovudsak det eg fekk med meg fra dødsboutsalget eg var på i forrige veke.

Koffertane og den store krakken skal få vere som dei er, men solstolen og den vesle krakken skal "bli nye" med litt maling. Kva med dei to kvite puffane då, skal dei få vere som dei er? Kanskje eg berre skal trekke om lokket og behalde den slitte looken på underdelen?
Kom gjerne med forslag :)

Ynskjer alle ei flott helg!


Kristina





9 kommentarer:

  1. God Morgen!
    Bordet ble NydeligFlott!!!
    Helt riktig å male det hvitt :-)
    Elsker den gule stolen du fikk tak i!!!!!
    Den passer jo fint nå til påske :-)

    Ønsker deg en Strålende helg!!!!

    SvarSlett
  2. Oj, så mykje fint du har fått tak i! Kjempeflotte ting! Ønska deg ei god helg!

    SvarSlett
  3. Så fint bordet ble, og så mange fine innlegg jeg har gått glipp av!! Gratulerer som tante- kjempestas:) Her har bloggelysten forsvunnet helt, men dukker nok opp igjen en vakker dag:) Vi snakkes over påske- Vi har jo en shoppingavtale vi må få gjennomført;) Klem til deg:)

    SvarSlett
  4. Bordet ble kjempefint. Passa veldig bra inn nå.
    Så mage flotte ting du har fått tak i. Sjelden er så heldig.
    Som regel er jeg ikke førstemann i køen på slike steder,
    og da er de flotte tingene borte når en kommer.
    Ønsker deg ei herlig palmehelg :)

    SvarSlett
  5. Bordet ble nydelig!
    Jeg falt helt for solstolen!!!!! den var lekker. Men de andre tingene var også utrolig flotte og lekre.
    God påske og god helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så mange flotte skatter du har fått deg =)) herlige ting alt sammen...

    Hvis du ønsker å prøve lykken på min give away og gavekort--- er duvelkommen inn til meg =))
    Ønsker deg en fin påske =)

    Kerstin

    SvarSlett
  7. Eg kjente eg blei superduper misunnelig på puffane dine!!!!! :)
    Skal sei du har fått has på mykje bra! :)

    Klem Miriam

    SvarSlett
  8. For noen flotte kupp! Helt enig med deg mht å male bordet! Det ble lekkert:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...