mandag 19. mars 2012

Følger nr 100

Eg vart så glad då eg kikka innom bloggen min i stad og fann ut at eg no har 100 følgarar! Måtte berre dele det med dåke. Eg har ikkje veldig stort fokus på antall følgarar, men eg må jo seie det er kjekt at folk liker det eg gjer og vil fortsette å lese bloggen. Følger nr 100 blei Julie med bloggen Nydelig flott.Ein kjempeflott blogg vel verdt eit besøk. Tusen takk til deg Julie og til alle de andre som kikkar innom meg i ny og ne. 


Bilde fra påsketider i fjor



I februar hadde bloggen min 1 årsdag, noko som gjekk forbi i stillhet. Når eg no i tillegg har fått 100 følgarar, er vel det ein god grunn til ein ny give away, ikkje sant?

Ha ein fin kveld ♥





7 kommentarer:

  1. Gratulera Kristina:)du har så koselig blogg og glede meg til kvart innlegg fra deg!
    Ha ein fine kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mange følgere. :) Jeg følger ingen blogger, synes det er mye lettere å ha dem på bloggrollen på bloggen, der ligger din blogg også. :) Så flott med de gule påskeliljene sammen med det hvite interiøret.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 101 følgere:)
    Koselig denne bloggen, så det er vel fotjent:)

    SvarSlett
  4. Gratulera med så mange følgarar!! Knallkjekt Kristina! :)

    Og gratulera med overstått 1 års dag også :)

    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem Helene

    SvarSlett
  5. GRATULERER med 100 ;)
    Fant deg via utfordringen til Snikkerbuo nå...
    Legger meg til som følger jeg også her på den fine bloggen din.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Kjære Kristina. Nå har jeg bladd meg langt tilbake i bloggen din. Det er ikke ofte jeg faktisk leser tekster, men nå har jeg lest, lest og lest. Og jeg liker virkelig måten du uttrykker deg på. Nå gleder jeg meg til å følge deg videre, så her har du en spent følger nr.103 :)

    SvarSlett
  7. Gratulera med 100! (Eller 103 ser eg det er kommen opp i no.)
    Eg og følge deg, men via bloglovin:)
    Ha ein fin tirsdag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...