tirsdag 27. mars 2012

B A B Y B O Y

Eg er blitt tante!
Mi kjære søster og mannen hennar fekk ein flott gut 25.mars. Eg er så stolt og kry, eg er blitt tante for aller fyrste gong!



Eg har laga ei lita gåve til min vesle nevø. Ei strikka sparkebukse og ei lita hue. Dette kan vere varme og lune plagg i rå og kald vårluft.


Oppskrifta er frå nøstebarn, likeeins garnet.


Ull er gull! Det regulerer varmen slik at barnet ikkje blir verken for varmt eller for kaldt. Eg er veldig glad i å kle ungane mine i ull. Det er berre ei kort stund om sommaren at ullkleda ikkje er i bruk her i huset.



Settet vart pakka inn og overlevert den nybakte mammo på KK i Bergen i går. Å kor skjønn denne gode guten var. Ein liten skatt gitt fra Gud til to heldige foreldre. Eg fekk ikkje sett meg mett på han. Heilt bedårande.


 Her ligg tåka tett over fjella. Måtte den vike for sola som så gjerne vil fram og spreie litt lys og varme.

Ynskjer deg ein fiin vårdag.

Kristina

12 kommentarer:

  1. Gratulerer som ekte tante.
    Herlgi emd ullplagg ja. Godt for små kropper det.
    Ønsekr deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Så kjekkt at du fekk sjå han,såg bilde av han på facebook,så skjønn:))gratulera enda ein gang og det å vere ekta tante og til si ega søster er jo spesielt:)
    Ha ein fin dag,me får håpa sola snart titter fram;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med tante barnet... så utrolig flott gave du har laget...den blir nok satt pris på..

    vil du være med å vinne gave kort kikk inn på bloggen min =))
    Kerstin

    SvarSlett
  4. Det var et nydelig sett du har strikket :)) Så flink du er
    Gratulerer så masse som tante,deilig med små babyer ♥
    Du har tatt utrolig mange lekkre bilder under her, inspirerende:))
    Takk for kommentar ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye som tante! Det er fint å være tante, det vet jeg!
    Jeg ble tante før jeg ble mamma, og ble veldig glad i de to tanteungene mine!

    Grunnen til at jeg ikke har vært innom deg er at jeg kom i skade for å slette alle navn fra blogglisten min, og har funnet dem tilbake sånn litt eller litt.

    Ser mange fine innlegg hos deg! Så koselig det ble på jenterommet! Der trives nok prinsessa di godt! Så ser jeg også to flotte gutter! Du er virkelig rik som har disse skattene!

    Fint det du strikket til den nye gutten! Ser så mykt og deilig ut!
    Blir nok godt å ha på!
    Ønsker dere alle alt godt! -Margit-

    SvarSlett
  6. Åååå så søtt småtøy du har strikket :) Nydelig til en liten prins :)
    Tusen takk for kommentar hos meg. Målene på den store toalettmappa er ca
    14 X 20 inch. Jeg sydde et stykke som skulle bli en løper..... men som ble til denne toalettveska. Kjekt å sy og fort gjort :)
    Så koselig bilde du hadde i heddigen og koselig blogg ellers også da :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  7. God kveld i stova:) Gratulerer så mye, et lite mirakel som får så fin strikkadress, flinka!!! Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer som tante til en liten gutt :) Er det ikke herlig? Også sånn en skjønn gave den lille får - jeg blir helt imponert over hva enkelte får til med strikkepinnene sine! Nydelig :) Så håper jeg tåken er borte og at solen er på plass hos deg. God klem herfra

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye, Kristina!
    Jeg er så heldig å være tante til en liten gutt jeg også - og jeg NYTER det! :)
    Nydelig farge på buksa! Du er flink til så mye! :)
    Takker for dine alltid koselige hilsner på bloggen min! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Å så kjekt, Kristina. Gratulera så mykje! Så flink du er, denne sparkebuksa var jo berre kjempefin. Håpar alt går bra med den nye lille familien. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...