torsdag 22. mars 2012

2 stk nybada gutar og eit nytt bruktfunn!

Kva er vel betre enn to små nybada skjønningar ikledd reine pysjamasar? Gutane mine elskar å bade og dei verkar også til å elske å vere nybada. Då er dei alltid så blide og aktive. Dei kjenner vel på det same som oss vaksne, at det er forfriskande med eit bad.



 Sjå kor stor eg er!

Medan dei no sit og ser barne tv måtte eg ein tur innom her. Eg treng nemleg hjelp frå dykk. Eg har gjort eit aldri så lite bruktfunnkupp (trur eg sjølv iallefall :). Tirsdag såg eg ei annonse i avisa om møblar tilsals i eit dødsbo. Slikt går ikkje meg forbi, så eg fann fram til adressa og trappa opp på døra. Til mi store overasking var eg den einaste personen som møtte opp! Eg fann mykje fint til veldig fine prisar. Eg vil byrje med å vise dykk dette vesle salongbordet. Det er mykje mindre enn vanleg salongbordstørrelse og passar difor perfekt i kjøkkenstova vår.



Eg gav 200 kr for dette bordet


Spørsmålet er: Skal eg male det kvitt? Skal eg ha det som det er, berre pusse bordplata og olje, eller skal eg behalde understellet som det er og kun male bordplata kvit? Kanskje har de andre forslag òg? Takknemleg for svar :)


Viser eit gamalt bilete av kjøkkenstova vår slik at de får eit inntrykk av miljøet det skal inn i. Bordet som er på bilete her er fint, men alt for høgt. No skal me endeleg få oss eit fint bord som passar inn!




Kjem tilbake til dei andre funna i seinare innlegg. Blir litt hyppigare blogging på meg fortida. Det går litt i rykk og napp, men no er eg inne i ein god periode.

Ha ein fin kveld :)

Kristina

10 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært. Det var et nydelig bord.
    Og så billig. Har et som ligner. Et min mann har fått. Og jeg får ikke lov av han til å male det.
    Kunne godt tenkt meg å malt vårt helt hvitt.
    eller ihvertfall plata. Den er ikke så fin lenger. Men jeg bruker lang duk på det til jeg får overtalt min kjære. hehe.
    Visst du skal male ditt så ville jeg begynt med bordplata og sett hvordan det blir.
    Ser at vi har like bilder på kjøkkenet. Jeg ahr også et mor barn bilde på veggen der.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så artig funn!!
    Tørr liksom ikke å dra til fremmede sånn jeg...
    kanskje jeg burde begynne med det!!
    Jeg er veldig fan av å male møbler fortiden jeg... så jeg ville malt det...
    Enten bare bordplata... eller i to forskjellige farger... hvit bordplate og lys mint blå understell eller noe sånt!
    Elsker fargen på den malte treslolen din!!!
    Fargekode??? :-)

    Ønsker den fortsatt god kveld!
    Gleder meg til å se hva mer du har fått tak i!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fargekoden på den lyseblå/mint fargen på trestolen er S0510-B10G. Knallfin farge!

      Slett
  3. Rettelse -trestolen- mente jeg å skrive...
    hihi... går litt fort iblant!

    SvarSlett
  4. Jøss, så heldig du er. Og ikke minst tøff som tørr sånt. Her blir alt dødsbo levert inn til bruktbutikken, og der er det dessverre SVINDYRT :| Har sett etter nytt spisebord, men til de prisene så...
    Ang.bordet så ville jeg nok malt det. Tror kanskje utskjæringene vil komme bedre fram viss de får en annen farge. Ingen som sier du må male det hvitt. Hva med en fin gråfarge?

    SV: Det blir nok en tur til Stord en gang skal du se :) Blir ikke omvei, kjører jo forbi krysset til Stord på vei til Haugesund. Men jeg må ha en del ting på Jula og Biltema, så det blir nok ikke denne gangen. Har kun vært på Stord en gang, og da fant jeg kun en interiørbutikk ;) Så takk for tipset!

    SvarSlett
    Svar
    1. Me har forresten Biltema på Heiane :) Dei 3 fine interiørbutikkane ligg i sentrum. Dei heiter Fem Høns, Mammas hus og Kvist og kvast. Tusen takk for gode tips!

      Slett
  5. Hei Kristina=) Skal sei du har auga for slike funn, og måten å finna dei på;) Det bordet var jo berre lekkert! Eg og ville kanskje malt bordplata først og beina seinere om det blir for mørkt. Bordet er jo ganske massivt, så eg tenker det vert finare om det vert lyst=) Kan jo pusse fram det fine mønsteret på beina etter å evt malt det kvitt=) Gleder meg til å sjå resten av funna dine=)) Ha ein fin kveld;)

    SvarSlett
  6. Ojojoj, må visst lera meg å lesa "på tavlo" litt oftare! Gler meg te sjå ka du enda opp me å gjera med bordet. Da verte nok fint uansett!

    SvarSlett
  7. nyyydeliig! ville ikke malt!! denne stilen passer ikke så godt hvitt, man ser at det er malt og ikke orginalt hvitt..
    dessuten liker eg disse lune brunfargene blant alt det hvite.. men det er min smak :) har et lignende salongbord, brunt er så lunt og godt året gjennom...
    skjønner i teksten over at dubor du på stord:)
    klem, masse lykke til med det flotte bordet!

    SvarSlett
  8. Kjempefint bord, Kristina. Gledar meg til å sjå korleis da blir. Skikkeleg fint med slike gamle ting, og såå billig, da e jammen ikkje verst. Bra du følg med, hehe. Håpe dåke har ei flott førjulstid og nyt advent. God helg på førhand. Klem frå meg. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...