torsdag 23. februar 2012

Fornying, med enkle midlar

Ja for eg er fortsatt ein interiørbloggar, enn så lenge. Tenkjer avogtil på å melde meg ut  av NIB, eg har jo så mykje anna på hjarta enn berre interiør!?! Kva synest de eg skal gjere?

Over til dagens innlegg. Når eg no har lege på sofaen nokre dagar med feber, har eg fått veldig god tid til å kikke meg rundt. Synet har ikkje vore så vakkert, det kan eg trygt seie. Visna blomar, rot overalt, snytepapir slengt her og der, ja mildt sagt lite innbydande. Kreativiteten blomstrar derfor når eg no har begynt å få hektene tilbake. Eg skal ta vegg for vegg og krok for krok har eg tenkt. Og som før, med enkle midlar. Ikkje hamstre inn masse nye ting.



Ein av tinga er likevel nyinnkjøpt. Bladkorga fann eg på ICAmaxi her ein dag. Betalte 99,- for den. Praktisk til å ha bøker og blader i, som ellers har ein tendens til å slenge på stovebordet.



Lampen er kjøpt på loppis (for kr.5,-)
Då var den trekvit og utan skjerm.
Tildaen er adventstildaen med ny kjole. Eg syr kjolane med opning bak slik at dei kan takast på og av (enklare å sy ein ny kjole enn ein heilt ny tilda). Adventskjolen ligg nedpakka på loftet til neste jul. Genialt, synest eg.



Vea`kassen vår er ein gamal kasse eg fann ute under ein busk. (Yes, thats me :)





Eg tok fram ei gamal bok fra bokhylla og la fram. Tørka støv og rydda i pynten. Også ein kjole etter Sara fekk kome opp på veggen(tenk at ho har vore så liten).




Eg vart fornøgd med mine enkle små fornyingar. Eg blir glad når eg ser iallefall ein vegg som er ryddig og fin i stova vår. Resten skal gjerast noko med snarast. Det er gøy med små prosjekt så lenge det er lystbetont og så lenge det ikkje går utover resten av familien. Obs, trur eg må gi meg no. To fulle klestativ med kle som må brettast før me skal avgårde på småbarnssang!



Ha ein strålande dag ♥

Klem fra meg

10 kommentarer:

  1. Så koselig det ble, det trenger ikke alltid koste så mye eller være nytt for at det skal gjøre nytten eller skape glede og fornyelse.

    Ønsker deg en fin ny dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. SÅ fint det ble på veggen din. Ikke alltid så mye som skal til. JEg skal dukke inn i noen skap og opp på loftet å finne litt forskjellig for å gi stua et nytt uttrykk.
    Likte veldig godt den bladkorga di.
    Så koselig det var å lese om bryllupet i Latvia. Jeg har vært i Latvia på speiderleir. Vi kjørte bare gjennom Riga så jeg fikk ikke sett så mye av den byen. Men vi såg fattigsommen på landsbygda.
    Var på et marked å handlet litt. Bla. håndlaga vedkorg og stor handlekorg. Vi betalte nesten ingenting for det flotte arbeidet. Men han som hadde laget de var kjempefornøyd med salget. Vi var der tidlgi på dagen, men han ga seg med salget etter vårt kjøp for da hadde han nok tjent ei bra dagslønn. Prøve å gi ei lita jente som solgte blomster litt penger. Men det gikk ikke, vi måtte ta med blomstene. Hunn ville ikke bare ha pengene. Så de er nok ganske stolte og opplært til å ikke tigge.
    Vi hadde ei flott uke der, med mange fine opplevelser for livet.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. så fint det ble. Godt å fornye litt. Likte godt både den nye bladkorga og den gamle vedkassa.

    SvarSlett
  4. Du har det så fint Kristina og det er ikkje berre du som skriver om andre ting enn interiør,ser det e mange uansett kor store dei er,de skrive om andre ting og:)

    Kos dåke på småbarnsang,eg måtte forlate huset med ein haug kle som burde vært lagt i samen,verken støvsuger eller vaska gulvet,men idag lystra ikkje kroppen,pleier alltid gjera da før eg går ut,skulle på jobb idag,jaja må gi slipp av og til eg og:)

    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble:) Kanskje jeg må ta meg en tur på icamaxi? Det er ofte ikke så mye som skal til! godt å høre at du er på bedringens vei:) Kos dere på småbarnsang! God klem!

    SvarSlett
  6. Synes du er flink, Kristina! Og genialt med fornyelser som ikke koster for mye!;)
    Synes blomsterbildene i skapet var nydelige forresten!
    Ønsker deg en god helg litt på forskudd!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Flott innlegg :))
    kjekt å gjøre det fint rundt seg uten at det skal koste så mye,den går jeg for :))
    Søt den kjolen var og skoa ♥
    Nydelig hjem !


    Klem klem

    SvarSlett
  8. veldig fin fornying, og ekstra morro når ein kan gjere det m "god samvittigheit"! morsomt at inspirasjonen kom av influensa, her kom det mykje inspirasjon og planar dei kveldane/nettene eg gjekk fram og tilbake i stova m urolig bebis:) ønsker deg ei fin helg! klem

    SvarSlett
  9. Jeg syns du er så nydelig, jeg. Alt det du skriver og deler her med oss. Og dette ble en vakker fornyelse. Så kreativ du er! :) Takk for inspirasjonen du gir. Og du? Gjør det noe om du mixer litt av det du har på hjertet ellers, med dine vakre innslag av interiør? Jeg skjønner så godt, det kan være vanskelig å holde seg bare til ett hovedtema - men du gjør det godt. Og du kan alltids lage en blogg til - eller...mixe ;) Uansett, bloggen din er nydelig - og jeg vil bare få takke deg for gode ord på bloggen min, de rørte meg til tårer. Virkelig. Takk. Ønsker deg en nydelig helg, skjønne du!!

    SvarSlett
  10. Du er så flink, Kristina! Du klarer alltid å sjå noko lyst i alle situasjonar :D Gleder meg til Ølveturen i måro, snakkes!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...