mandag 27. februar 2012

Fleire stovebileter

Ei fin helg er over. Me har fått besøkt både farmora til ungane og mine gamle besteforeldre, som bur henholdsvis på Bømlo og i Ølve. To naturskjønne plassar. Neste gong skal eg hugse å ta bileter å vise. 


Ikkje noko skiturar på oss i helga, istaden har me fått to turar til sjøen. Herleg. Me brann bål og kokte egg på bålet, noko som gav meg skikkeleg påske- og vårstemning. Når sola kikka fram vart eg overbevist om at våren snart er her. 







Nydeleg skilt med enda vakrere tekst. Dette var me så heldige å få av mi kjære søster til jul.



Inne byrjar det å kome seg når det gjeld mitt vesle fornyingsprosjekt av stova. No ser det litt betre ut og det er deilig. Eg har måtte ty til kunstige blomar innimellom, noko som er fy-fy for mange interiørelskarar. Sjølvsagt har eg nokre levande blomar i stova mi òg, men eg er begynt å bli lei av visne blomar rundt omkring. Det blir fort veldig varmt i stova vår og eg er dårleg på å halde plantene mine i live. Rosa i vasen og kransen på den kvite hylla er kunstige blomar.








Det er vinterferie for eldstejenta så no har eg alle mine tre skjønne heime om dagane. Det er så koseleg. Set ekstra pris på det no etter at Sara begynte på skulen. Då er det ikkje så ofte me får formiddagar ilag lengre. 


Her blir me mest heime i ferien, då mannen må jobbe heile veka. Men det er heldigivis mykje kjekt å finne på her òg, om me berre vil. No går turen straks til biblioteket. Me bloggast ;)




Ønsker deg ein herleg dag!

Klem fra Kristina

12 kommentarer:

  1. god ferie til deg og dine sjønne små. Her er vi på jobb begge to, og ola er "lånt" bort til spreke oldeforeldre!Maia og Vetle kosar seg i barnhagen.
    Heldigvis så får vi litt ferie fra 15 mars, då skal vi til vågslid!

    kos dåke på biblioteket, kjekt med slike aktivitetar når ein har fri!

    henriette

    SvarSlett
  2. Enda en koselig krok av stua di.
    Ja en måp ty til litt kunstige blomster av og til. Har noen jeg også. Men stuene mine nede er sjelden så veldig varme. Så plantene trives godt der.
    herlig med litt ferie. Kunne ta det med ro, og ikke måtte sende unger avgårde tidlig.
    Koselig med biblioteksturer, Låne noen nye bøker eller filmer en kan kose seg med er jo topp.
    Ha ei herlig vinterferieuke :)

    SvarSlett
  3. Så herlig du har det :) Nydelig den dukkevognen altså :) Litt fake må man tillate i hus, det er jo steder det er håpløst å sette blomster - iallefall her :)

    Ønsker deg en flott dag
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder Kristina:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig stue ♥
    Masse flotte detaljer :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å passa dei tre små på onsdag, skal nok sjå at da kan bli noko baking i hus då ;) hehe

    SvarSlett
  7. det ser så koselig ut heime hjå dikka, likar stilen!! kos dikka med vinterferie! klem

    SvarSlett
  8. Koselige bilder Kristina:) Her jobber vi litt begge to, men tenkte å ta en Bergenstur på fredag. Være litt turister:)Kos dere!

    SvarSlett
  9. Hei på deg! Jeg blir alltid i så godt humør av å komme inn på denne bloggen din! :) Så nydelige bilder, virkelig lekkert faktisk :) Flink du er med interiør, da! (også har vi samme smak ;)) Høres ut som dere har hatt gode dager sammen. Herlig. Ønsker deg en nydelig uke videre. klem fra Spirea

    SvarSlett
  10. Så fin og heimekoseleg blogg..legg meg til som følger...

    Likte innlegget om barnehage eller ikkje..har og fått høyre på helsestasjonen at storesnuppa hadde hatt godt av å være i barnehagen..men me blir heime eit år til sammen med lillesnuppa : )

    Finfin veke videre!

    SvarSlett
  11. savner innlegg fra deg no, søss! er innpå kvar dag å sjekker, men du er stille for tida. eg følger med veit du. :) savner dåke! ikkje lenge til no! <3

    bloggen din er forresten skikkelig fin! heilt nydelig! yndlingsbloggen min! :)

    SvarSlett
  12. Herlig stue du har :) Masse fine detaljer :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...