søndag 19. februar 2012

Fargerik og fin

Det gjorde så utruleg godt å få inn litt glade fargar i huset. Her har influensaen herja vilt siste veka og berre det mest nødvendige har blitt gjort. Huset er ikkje vaska og rydda til helga og mengda rot rundt omkring er over trivselsgrensa mi. Bileta her skil seg derfor ut frå slik det eigentleg ser ut i huset vårt.  



I går fekk me samla litt energi til å lage oss eit fastelavensris. Det vart tradisjonelt med bjørkeris og fjør. Fargane på fjøra går i blått, rosa og lilla. Nokre små rosa sløyfer fekk også plass. Og du kor me har hatt glede av dette bjørkeriset. Det friska slik opp midt i trasige sjukdomsdagar, prega av feber og slapphet. Tenk så lite det skal til.



Det er godt med vitamininnsprøytingar av ulike slag. Som mennesker treng me positive oppmuntringar og vindpust som gir oss kraft til å stå på vidare. Gjennom eit smil, eit vennleg ord, ei gåve eller det å bli vist interesse kan me oppleve å få det vesle som skal til for å snu ein situasjon. 



Det er rart, men eg har opplevd at det ofte kan vere når eg kjenner meg som trøttast og føler at eg har lite å gi til andre at eg faktisk får vere til oppmuntring. Alt er avhengig av om eg har det godt med Gud den dagen.(Du lurer kanskje på kva det vil seie å ha det godt med Gud. For meg betyr det at eg har ein rein samvittighet overfor Han.)Viss eg gir min svakhet til Han så snur han det på underfullt vis slik at det likevel kjem noko godt ut av det eg seier eller gjer. 
Her ein kveld for eksempel så skulle eg legge barna. Dei ville at eg skulle lese ei bok for dei og eg sa ja, for eg veit jo kor viktig det er at eg prioriterer tid med dei. Inni meg tenkte eg,"korleis skal eg klare å kome meg igjennom heile den boka? Eg kjenner meg så sjuk og elendig i dag". Den lesestunda vart ei av dei finaste på lenge. Boka handla om ein hund som heiter Spunky som hadde mista Herren sin (gutten som eigde han) som han til slutt fant igjen. Me fekk ein fin samtale om Far, vår Herre, som alltid venter på oss dersom me skulle gløyme han i livet.


Å, det er så godt å kjenne krafta frå Han som gjer oss sterk. Midt når sjukdom herjar eller me berre rett og slett har ein trøytt dag. Då er han der. Og på fantastisk vis kan han gjere om dagen til å bli fargerik og fin.

Ønsker alle som er innom ein fortsatt fin dag.

Klem frå Kristina 

9 kommentarer:

  1. Så fint innlegg! Nå har jeg sett lenge på bildene, og lest det flotte du har skrevet. Det er godt at vi har en som passer på oss, og vil det beste for oss. Så fint du fikk oppleve det gjennom den barneboka. :)

    Likte veldig godt fastelavensriset ditt! Fine fargerike fjær på det. Februar-bildet fra Elsa Beskow passet så fint til. :)

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg!!

    Det var så fint å lese innlegget ditt i dag- og jeg har kjent det samme mange ganger. Jeg har mange ganger lurt på hvordan jeg skal klare meg gjennom dager og perioder når mannen jobber mye. Men hver morgen når jeg står opp, så ber jeg en liten bønn om at Gud må gi meg styrke gjennom dagen så den blir god og fin for ungene og meg. Og det gjør Han! For det har Han jo lovet. " Som din dag er skal din styrke være.."
    Takk for det du delte i dag!

    Ønsker deg lykke til med nye valg i hjemmemammahverdagen- det blir kanskje litt uvant til å begynne med, men Gud vil gi deg styrke her også :)

    Varme klemmer, og god bedring!

    SvarSlett
  3. Så fin fastelavensris:)håpe dåke er på bedringens vei,er slitsomt med sjukdom i hus...
    Du e så flink til å skrive så ekte og ærlig,e ikkje så flink med ord alltid eg,så det er bra at eg kan få lesa det du skriver.

    Ha ein forsatt fin søndag Kristina:)

    SvarSlett
  4. Hei kjære... nå har jeg sittet her og lest og lest, og sett på bilder av tre nydelige små, som er store skatter! Det jeg leser her er så vakkert at jeg ble helt rørt, tårene kom i øynene.
    Du verden så fint det er at du vil være mest mulig hjemme med barna!
    Det blir noe de alltid vil huske og sette pris på. Og så godt det er at får bli kjent med Jesus! Jeg er så glad når jeg hører/leser om slikt. Det betyr så mye. Takk for dine fine ord her!
    Hva du enn velger å gjøre så ønsker jeg deg lykke til sammen med den flotte familien din!
    Jeg heter Margit, og er mor til Hulda, som her skrevet første kommentaren her. Hun fortalte meg om bloggen din, og det er jeg glad for! Ha en fin kveld! -Margit-

    SvarSlett
  5. Sukk... Du skriver så fint Kristina!! Håper formen kommer seg, sånn at vi kan treffes:) Setter sånn pris på å ha blitt kjent med deg, og enk, det er kun på grunn av bloggen!! Klem til deg

    SvarSlett
  6. Hei Kristina! Jammen godt med litt farge i ein litt sliten kvardag, ja! Og jammen godt for deg å ha nett ein slik liten krok å titta på, der du kan sjå forbi rotet! :-)Er innom no og då og les orda dine. Må nok innrømma at eg ikkje trur på samme måte (eller kanskje meir samme styrke i trua om det vart meir sant). Men det er likevel veldig interessant å lesa innlegga dine. Mykje fordi eg likevel står for mykje av dei samme meiningane; takknemmelighet, ærlighet,respekt, ro, tid og ikkje minst barna mine (ja mannen og då ;-) ).
    Håpa de snart er frisk i heimen igjen! :-)

    SvarSlett
  7. tusen takk for fint innlegg og til ettertanke ikkje minst! Veldig viktig og godt å tenke på i kvardagen! Tusen takk igjen! klem

    SvarSlett
  8. kjempefine bilder til å bli gla av, og det du skreiv var heilt utrulig fint! det har dukka innom tankane mine mange ganger idag, og faktisk så trengte eg det som stod der idag! så tusen takk! :)
    eg trur du gjer mange ei god gjerning med å blogge!
    god bedring og klem

    SvarSlett
  9. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...