onsdag 8. februar 2012

Eg har begynt å samle på...

...dette Green Gate (GG) serviset.



Det er mange flotte mønster og farger å velge mellom i GG serien. Dette mønsteret falt eg veldig for. Synst dei passar like fint til jul som til jordbær og is om sommaren. Under juletreèt låg det fiine delar i denne serien til meg og mannen. Veldig greit når ein får felles presangar som er såå fine og såå etter min smak ♥ Tusen takk mamma for flott presang! 






Det som er så veldig greit med GG er at det er så mange mønster som passer til kvarandre. Ein kan mikse og blande ulike servise og lage sin eigen komposisjon. Eg har foreløpig berre tre dekningar pluss ei lita skål i denne serien.



Eg ynskjer meg også servisedeler i serien beige spot. Den står fint til min roseserie. 




Også lyseblå prikkete sklir fint inn her. Ein herleg fargepalett. ♥Ønske ønske♥





Eg kjem ikkje til å kjøpe meg fullt sett sånn med ein gong. Derimot veit eg kva eg vil ynskje meg til bursdagar og juler framover. Fine serviser er noko ein har lenge og som eg synst det er verdt å bruke penger på. 




Eg vil også få takke for responsen på forrige innlegg. Det kostar litt å vere open og ærleg om ting som ikkje er like gøy å sette ord på. Då betyr det mykje å få slike gode og oppmuntrande kommentarartilbake. Dåke e`gull! Utan dåke,  ingen blogg.


Klem frå Kristina





8 kommentarer:

  1. Å da e jo så fint,kjekkt å ha noko så fint å samla på:)ha ein forsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelige å koseligt? Jeg liker veldig godt alle prikkene:-)

    Klem og ønsker om en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei.
    Ååå så lekker blogg. :)
    Vil gjerne følge deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Det forrige innlegget ditt var så fint, og gjett om jeg kjenner meg igjen!!! Det er alltid så godt å lese om andre som har det slik. Og vi er nok mange. I det siste har det vært mange slike dager. Så tusen takk for ordene dine. De gjorde så godt.

    SvarSlett
  5. Et nydelig servise. Veldig greit at mange av de kan kombineres. Fint å kunne dekke med et flott servise noen ganger.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  6. Så gøy å se at du har valgt de samme kombinasjonene som meg i Greengate :-)
    Ønsker deg en fin torsdagskveld :-) Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...