mandag 6. februar 2012

Eg blir så glad...

Eg blir så glad når eg møter eit smilande menneske.

Eg blir så glad når eg får bety noko for ein anna person.

Eg blir så glad når nokon ser meg og likar meg slik eg er.

Eg blir så glad når eg får ein slik nydeleg blom som dette. Takk skjønne KristinTrykk på namnet og ta turen innom Kristin sin herlige blogg.

"Jeg fant en gang en rose på livets landeveg. Jeg så litt på den rosen, tenk rosen det var deg!"


Ta vare på deg sjølv og menneska rundt deg. Ta vare på denne dagen. Det finst berre ein av den.

Kristina

6 kommentarer:

  1. Fine ord og nydeleg blom!
    Håper du får ein fin mandag og vekestart!
    Klem Helene

    SvarSlett
  2. ...og eg vart glad av å sjå det fine innlegget ditt!! fine ord og fint bilde! ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  3. Så fine ord du deler med oss Kristina ♥ Og veldig snill venninne du har :)

    Ønsker deg en fantastisk vinterdag ! ♥

    Klem Anette

    PS: Eggene kan ligge ute i romtemperatur, men da skal de helst brukes innen 4-5 dager. Bakeverk osv blir best med tempererte egg. Men skal de oppbevares lenger enn dette bør de ligge et sted hvor det er kjølig.

    SvarSlett
  4. Alltid kjekkt å få noko og bli satt pris på:)ha ei fin veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg glad Kristina! Her ligger jeg strekk ut med influensa, og synes egentlig litt synd på meg selv, og så ser jeg innom bloggen din... Veldig glad for å ha blitt kjent med deg:) Klem K

    SvarSlett
  6. Ååå så nydelig av Kristin ♥
    Koselig med slike venninner og du fortjener det sikkert :))

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...