tirsdag 21. februar 2012

Bryllup i Riga


Forrige helg var eg Ørjan (mannen min) så heldige å få oss ei langhelg i Riga. Me var inviterte i bryllup og fekk dermed ein anledning til å få nokre dagar for oss sjølve, berre oss to.

Fint pynta i kyrkja med lys og kongler på kvar benkerad

Brudeparet er i frå Latvia og det var spanande å få vere med på eit bryllup etter latviske tradisjonar. Noko var likt, men mykje var også anleis enn me brukar å ha det. Heldigvis var det nokon som oversette for oss. Me er ganske blanke på latvisk og russisk.

Brura leia opp kyrkjegongen av bror sin


Det er bruda me kjenner. Ho vart eg kjend med for ca 8 år sidan då eg var på sommerteam i regi av UiO(Ungdom i Oppdrag). Eg og Sandra, som mi skjønne veninne heiter, kom raskt i kontakt. Det verste var at me måtte kommunisere på tysk, då ho ikkje kunne engelsk på den tida. Skjønar ikkje korleis me greide det med mine dårlege tysk kunnskaper :/ Me vart uansett gode venner og det beste av alt var at Sandra valgte å begynne å følge Jesus den sommaren. Sidan den tid har me halde kontakten og besøkt kvarandre nokre gonger. Det er mykje fattigdom i Latvia og kontrastane er store frå Riga og ut på landsbygdene. Sandra har heller ikkje hatt det så lett i livet, men det er fantastisk flott å sjå kor bra det har gått med denne jenta. All ære til Gud, seier ho sjølv. I dag jobbar ho i bank, har mastergrad i mattematikk og har no gifta seg med ein utruleg kjekke kar. Dette er ein skikkeleg solskinnshistorie og det var stort for oss å få vere med i bryllupet deira.

Eit lykkeleg brudepar!


Dette brudeparet nøyde seg ikkje med ein vanleg bryllupsvals. Her var det avanserte innøvde dansetrinn. Kjempeflinke!


Utanom bryllup fekk me også tid til å sjå oss litt rundt om i den flotte byen (Riga er absolutt verdt eit besøk), ete god mat, shoppa litt, besøkt menigheten til Sandra og Vitaly og ellers berre slappa av. Det var forresten ein kald fornøyelse å vere der, -11 til -15 på det kaldaste, men veka før hadde det vore nede i -28 brrr. Er ikkje vant med slik kulde me her i frå vestlandet! 

Meg og Ørjan klare til "the banquet"


Det gjorde godt med nokre dagar for oss sjølv, berre eg og min kjære. Trur det er viktig og nødvendig å sette av tid til pleie forholdet. Men du kor godt det var å kome heim igjen til ungane! Kunne ikkje vore ein dag lenger borte frå dei. Borte bra men heime best!

Fin dag til deg frå meg ♥!


Kristina






7 kommentarer:

  1. Nydelig brudepar :))Utrolig kjekt å oppleve andre tradisjoner :)

    Så morsomt å høre at du har vært med i UIO :) Jeg var på Borgen og praksis i Hellas, uforglemmelig år :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. så stpr opplevels edette må ha vært, bryllupet+ Riga+alenehelg
    nydelig brudepar! Flotte dere også, ser du har make "pyntejakke" som meg:)
    kjenner til UIO, datteren min på 16 skal være med et team til latvia på "barmhjertighetstur" i vinterferen, dele ut klær mm. Og noen i familien har vært et par ganger på Hawai i UIO.
    ha en fin dag videre,

    klem,magny

    SvarSlett
  3. For en nydelig historie og et vakkert brudepar! Som et eventyr på ekte :)
    Og det samme må jeg si om deg og din kjære!! Dere kler hverandre :) Koselig å se bilder av dere!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Det var en flott historie! Gøy at du har vært i UiO!:) Det har jeg også.
    Enig i at det er viktig å ha litt kvalitetstid med mannen! Ha en velsignet uke.

    SvarSlett
  5. Heisann og takk for hilsen!
    En kjekk opplevelse dere har hatt her!
    En kjempefin blogg du har...men koselig lesning og nydelige bilder :)
    Har hatt en fin morgenstund her inne hos deg nå!

    Ha en fin onsdag...og takk for titten!

    SvarSlett
  6. Så kjekt, Kristina. Ser ut te at dåke har hatt da veldig flott. Godt å kome seg litt vekk, å få tid til kvarandre. :) Riga e jo ein knallflott by, kjempefint der. :)

    SvarSlett
  7. Herlig med bryllup da ;) Tusen takk for tipset til pynt på sjenken. Nå har jeg prøvd ut forslaget ditt, og ble kjempefornøyd med resultatet. Har laget et innlegg om det som du kan gå inn å se på. Vet ikke om det ble slik du tenkte, men jeg hadde ikke fått det til sånn uten dine tips, så tusen takk ;) Ha en fortsatt god Onsdag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...