tirsdag 7. februar 2012

Berre eit menneske

Nokre dagar treng eg minne meg sjølv på dette. Eg er berre eit menneske. Eit menneske av kjøt og blod, eit menneske som feilar og ikkje er perfekt. Ein kjenner seg sliten og trøytt allereie frå morgonen av. Det ein skulle fått gjort, det blir ikkje gjort. Og det ein ikkje strengt tatt skulle gjort, det gjer ein mykje av. Rotet veks parallelt med at den dårlege samvittigheten blir større. Skuldrene blir tunge. Ein kjenner seg berre mislukka. Ikkje tålmodig nok. Ikkje rask nok. Ikkje fin nok. Ikkje god nok i det heile. Dei negative tankane bombaderer meg og slår meg ut. Alle andre får så mykje til. Eg er ikkje normal. Eller er eg det? Kanskje andre også har dårlege dagar innimellom? Ja det kan nok hende. Me er jo berre mennesker alle saman.



Mennesker som treng nokon som kan støtte og vere nær. Eg er så heldig å ha ein som alltid godtar meg. Han er faktisk like glad i meg i dag som alle andre dagar. Hans kjærleik er ikkje betinga, den krever ikkje noko igjen. Til Han kan eg kome akkuratt slik eg er, med alle mine feil og mangler. Til Han kan eg få koma og gi meg sjølv opp nok ein gong. Ta imot Hans liv istaden. Eg må berre vere villig til å gjere dette, ta i mot

Jesus veit at me berre er mennesker. Han har sjølv kjent det på kroppen og kan derfor vite korleis me har det. Han har medynk med oss står det i Bibelen. Kanskje er det nokon som les bloggen som har det litt ekstra vanskeleg i dag? Vit at det er ein som bryr seg.

Han gav alt Han hadde. All sin styrke. All sin kjærleik. All sin tilgivelse. All sin nåde. Og Han gir det på nytt og på nytt. Til meg i kveld. Fyller opp tanken min. Livet pulserer igjen. Godt å gå å legge seg. Godt å vakne til ein ny fin dag i morgon. Godt å leve.



I morgon viser eg fleire bileter av mitt fiine nye Green Gate servise.


Interiør og andre ting eg tenker på vil gå hand i hand her i denne bloggen min. Vurderte ei stund å lage ein eigen blogg  for litt djupare tankar og refleksjonar, men har foreløpig komen fram til at eg vil bruke denne bloggen til begge deler. Ja takk begge deler! Håpar det er greit for de som les bloggen min.

God natt :) Eller god dag, alt etter som ;)

Klem frå Kristina

8 kommentarer:

  1. Ja takk begge deler! Takk for at du deler av deg selv:) Alle har vi dager der vi ikke føler oss gode nok, og der vi føler at alle andre klarer det så mye bedre... God at vi har en som godtar oss akkurat som vi er:) Og du, jeg liker deg også akkurat som du er:) Nattaklem til deg fra meg

    SvarSlett
  2. Begge deler til meg og .... Vi har ikke vondt av noen oppkvikkende ord innimellom kopper, blomster og annet interiør.
    Kanskje derfor jeg liker best de bloggene som har litt av begge deler?
    Ha ei fin uke videre

    SvarSlett
  3. Jeg sier også ja takk til begge delene!
    Fint å lese dette innlegget, Kristina! Jeg har ofte sånne dager som du beskriver, om det er til noen trøst ;)
    Det er i hvert fall veldig godt for meg å lese at andre også kan ha det sånn som meg!
    Du har en skjønn blogg!:D
    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  4. ja sånne dagar kan eg lett kjenne meg igjen i, så takk for innlegget og dei oppmuntande orda!! og tankar og interiør hånd i hånd er bra syns eg! blir glad av å lese bloggen din eg! håpar du får ein fin dag m lave skuldre!:)klem

    SvarSlett
  5. Det er godt å få komme til Jesus, det gir hvile for sjelen. Syns det er fint at du kombinerer interesser og dype tanker. Det er godt å bli minnet på at ikke alt dreier seg om å ha det fint og ryddig i hjemmet!:) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Å ja! Det er jo derfor jeg liker bloggen din og deg, fordi detkommer sånne gode og viktige innlegg innimellom! :)

    Jeg liker at du er ærlig på bloggen, det er til hjelp og trøst for oss andre- thank you- igjen!

    ps: Jeg glemmer ikke facebookprofilen din! ;D Du kan jo bare ha meg som venn, og ingen fler? ;)

    Ha en fin dag! Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fine ord og ikke minst ærlige :))
    Vi er jammen heldig å få ha en som kjenner oss mere enn oss selv ♥

    Han syns du er fantastisk/unik og FRYDER seg over deg ♥

    Klem Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...