tirsdag 24. januar 2012

Kvardagskos med blåbærbollar

Det er fint å kunne unne seg litt kos også i kvardagen. I dag vart det blåbærbollar inspirert av eit Jamie Oliver program eg såg på tv for over eit år sidan. Han knadde saman gjærdeig med blåbær og ei blanding av egg og sukker. Såg så godt ut. Prøvde det då med ein gong eg såg programmet og no måtte eg prøve det igjen. 



-Veldig godt! Skal eg tru mann og barn.

Med gjærbakst i omnen blir det god duft i huset


Eg skulle ønske eg hadde fått til å eksperimentere meir med mat og baking. Blir veldig ofte det mest tradisjonelle og tildels kjedelege. Som regel skal mat lagast på kort tid, lavt budsjett og med nokre ungar hengande i buksebeina. Då seier det seg sjølv at det ikkje blir dei store 
gourmet-rettane :) hehe

Kan eg få smake mamma?
Men uansett gøy å prøve noko som er litt anleis. Det vil eg gjerne gjere meir av. Og ambisjonar må vel vere lov å ha ?!

Den søte brikka under fekk eg til jul av min gode Jonasgut.
På den har han teikna så fint eit ansikt. 


God kveld (eller dag) til deg som er innom!


Kristina

11 kommentarer:

  1. De bollene så ordentlig gode ut! Blåbær er jo både godt og sunt. :)

    SvarSlett
  2. Dei bollene såg knallgode ut,her i huset blir det bakt sjelden,har tid til da men e ikkje så glad i å bake:)ha ein forsatt fin kveld:)klem

    SvarSlett
  3. Mmmmm, disse så jo kjempegode ut!!!

    Nam nam!

    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  4. så koselig her hos deg, nydelige bilder av fristende boller... Flink du er!
    rart eg ikke har funnet deg før..
    klem,magny

    SvarSlett
  5. åååå det såg nydelig ut!! etter å ha sett dei fine bildene, fekk eg óg lyst å bake! ha ein fine kveld! klem

    SvarSlett
  6. åååå det såg nydelig ut!! etter å ha sett dei fine bildene, fekk eg óg lyst å bake! ha ein fine kveld! klem

    SvarSlett
  7. Det hørtes deilig ut, har aldri smakt blåbærboller, men det hørtes deilig ut.

    Klem

    SvarSlett
  8. Det så kjempegodt ut:) Ønsker deg også en flott kveld! Gleder meg til mandag!!!

    SvarSlett
  9. Blåbærbollene smakte nok kjempegodt. Jeg har lyst til å bake i dag. Men tror jeg skal lage ost og skinkehorn. Greit å ha noe lettvint nistemat i frysen.
    Ellers blir det lite med eksprimitering på kjøkkenet her også for tida. Ikke på grunn av små unger, men fordi jeg sikkert jobber før mye og dermed ikke har overskudd til det. Men på middagsmatfronten blir det litt utprøving på jobb fordi den ene jeg jobber hos skal ha gluten og melkefri mat. Så da må en noen ganger eksprimentere litt.
    Koselig pynt på bordet. Ekstra koselig med noe ungene har laget.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  10. Ser kjempedeilig ut. Så flink du er. :)

    SvarSlett
  11. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...