fredag 13. januar 2012

God helg og...

 eit veldig forseinka godt nyttår til alle dåke som er innom bloggen frå tid til annan.


På høg tid med ei oppdatering her i frå.
 Bloggelysta har ikkje vore heilt på topp i starten av det nye året. Andre ting har virka meir meiningsfylt å bruke tid på. Men eg er her og eg kjem nok til å slenge inn eit innlegg i ny og ne. Når eg får lyst :) Tusen takk for alle søte kommentarar. Er så oppmuntrande å få tilbakemelding på at det eg skriv gjev meining for nokon. Skulle ønske eg kunne svart alle dåke anonyme personleg tilbake. Vit at eg set stor pris på det de skriv.



Viser nokre bileter frå kjøkkenet vårt her i dag. Friske urter og tomater pyntar opp. Herleg med litt enklare og reinare interiør no etter juletida. 




Er veldig godt nøgd med lampane mine over kjøkkenbordet. Dei er kjøpt på Living.

Eit reint og ryddig kjøkken....




....trudde du kanskje. Men for å få med heile sanninga tok eg bilete av den andre sida også.


Ei full oppvaskmaskin som må tømast. Og når middagen er laga ser det definitivt ikkje reint og ryddig ut lenger. Men slik er det og slik skal det vere. Kjøkkenet er eit bruksrom og husarbeid eit evighetsprosjekt. 




Nyt helga :)

Klem fra Kristina

10 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og! Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt! Du har rett, det er deilig med litt "renere" interiør no etter jul! Artig at du tar bilde av rotet og, selv om det var veldig lite av det;)
    Lampene over bordet var kjempefine!! Selv har jeg en lysekrone over bordet som absolutt ikke passer der! Når jeg finner en ny, skal denne få ny plass i huset.
    God helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Ja, selv om kjøkkent ikke er helt striglet, synes jeg det så ut som om du lå godt ann. Veldig fine lamper, jeg er på jakt etter noe i den duren til våres kjøkken.

    Godt nyttår!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Du har et koselig kjøkken Kristina! Og heldige meg som har vært der på "ekte"! Ungene snakker ofte om Sara og Jonas, så vi må prioritere å treffes snart! Men vi treffes i morgen på Seven iallefall! Har ei som gleder seg enormt:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår, Kristina!
    Jeg er her jeg også, følger med, men ikke alltid jeg får lagt inn kommentar.. Bildet du hadde tatt av barna til jul var så fint - barna dine er jo nydelige!
    Og så har jeg satt ekstra stor pris på dine førjuls-innlegg om meningen med julen :)
    God helg til dere!
    Klem Maria

    SvarSlett
  5. NAUTA fint kjøken med lekre detaljar!

    God helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  6. Fint kjøkken og veldig koselig blogg!
    Likte det siste bildet ditt og jeg! Kjekt med ærlige bloggere;-)

    Fin helg til deg. Også håper jeg blogglysten kommer tilbake;-)

    Klem Therese
    Leonoras-eventyr

    SvarSlett
  7. Innom her igjen, og nå legger jeg meg til som følger :) Nydelig blogg, bilder, barn, hus..alt. Mye inspirasjon å hente. Takk :)

    SvarSlett
  8. Likar kjøkkenet ditt, det er så lyst og fint=) Og lekre lamper då! Siklar på nokre slike eg og til å ha over kjøkkenbordet. Ynskjer deg ei fin veke! Måtte den bli like fin som dagen i dag=)) Er du forresten inntressert i sy-kurs enda? Snakka med "sydama", ho hadde ikkje planar om å ha noko kurs i vår, men om me samla ein gjeng så kunne ho komma å instruera oss=)

    SvarSlett
  9. veldig koseleg blogg! likte veldig godt hylla m/skuff på kjøkkenet ditt. kva er måla på den?

    god sundag.

    -Nina-

    SvarSlett
  10. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...