torsdag 26. januar 2012

Glidelåsar til nytte

Eg har alltid som mål å få laga nokre av julepresangane sjølv. Veit kor kjekt det er å få gåver som det er lagt ned tid og sjel i.

 Når det kjem til sying har eg ikkje all verdens erfaring og kunnskap. Slike små prosjekt som desse penalhusa var derfor passelege utfordringar for meg. Etter å ha fått ei budde med glidelåsar frå den produktive dama bak bloggen Sidsel kreative hjørne, hadde eg nok utstyr til å sy penalhus til heile slekta. Desse to penalhusa (eller sminkepung om du vil) låg under juletreet denne jula. 





 

Ønsker deg ein fin dag!

Kristina

15 kommentarer:

  1. dei var fine,og såg absolutt avanserte ut å lage, så flink du er! klem

    SvarSlett
  2. oao - så flotte penalhus ..... og fint å se at glidelåsene kommer til nytte......
    Har ikke funnet igjen sy-lysten nå på nyåret, selv om jeg fikk ny symaskin til jul. men, men- den kommer vel ....
    Ha en fin torsdag

    SvarSlett
  3. Så flink og kreativ du er,dei var jo kjempefine:)

    SvarSlett
  4. Oi, skal si du er flink! Det der hadde jeg aldri fått til! Bøyer meg i støvet for sånne som deg! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Bare et ord til dette innlegget
    NYDELIG :)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine!! Flink du:-)
    Helt sant det du skriver om hjemmelagde gaver. I dag kan de fleste kjøpe det de vil selv, da er det stas å få noe som er laget med sjel;-)

    Ønsker deg en koselig kveld!
    Klem Therese

    SvarSlett
  7. Sååå fornøyd med det, søss! Det er i bruk kvar dag! TAKK! :)

    SvarSlett
  8. Desse var jo kjempefine! Klara du å sy slike så har du no komt langt! Kjempeflink er du! Er berre å fortsetta å sy, kjempegøy=)) Ha ei fantastisk helg!<3

    SvarSlett
  9. Hei!
    Synst du ha vert veldig flink jeg:) Dei var virkelig fine, tenker de var glade de som fikk desse i gave!

    SvarSlett
  10. Wow, så flotte penal! Du er jammen meg flink. Tenker motakerne bled glade:-)

    God kveld videre!

    SvarSlett
  11. Utruleg fine. Du er FLINK!! Håpar du har det bra. :)

    SvarSlett
  12. Utruleg fine. Du er FLINK!! Håpar du har det bra. :)

    SvarSlett
  13. Veldig fornøyd med mitt! :D Bruke da faktisk kvar dag. Du e superfllink! :)
    Klem Ingvild

    SvarSlett
  14. Så fine!:) liker også å gi hjemmelagde gaver:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...