søndag 25. desember 2011

Fortsatt GOD JUL!

Ville berre ta ein liten tur innom og ynskje alle ei fortsatt god jul.



Bileta eg viser er fra julekrybba vårFor oss er dette med Jesu fødsel det viktigaste med heile julefeiringa. Det at Gud vart menneske og kom til jorda for å gi livet sitt i bytte for meg og deg, det er stort å tenke på. Då alt såg som mørkast ut og menneska eigentleg var fortapte kom Jesus til jorda. Slik er det ofte i mennesker sine personlege liv også. Når alt håp er ute er det ein som står for døra og bankar på, klar til å hjelpe. Det einaste Han krever er at me trur.


For nokre eit eventyr, for oss ein kilde til liv.  



Me har fine dagar saman med svigerfamilien. Håpar du også har ei god julefeiring.

Klem fra Kristina

15 kommentarer:

  1. Kjempeflott framstilling av det me ønsker å formidle i jula. For oss er Jesus sjølve lyset i den gamle lysfesten.

    SvarSlett
  2. Så flott julekrybbe:)Ønske dåke ei forsatt fine jul:)
    klem Lillian

    SvarSlett
  3. Så fine figurer i julekrybben deres. Koselig med perlestjernene som henger over. Ja, det er viktig å tenke på hvorfor vi feirer jul. :)

    SvarSlett
  4. Ja julebudskapet er grunnen til at vi feirer jula. En flott tekst.
    Og ei herlig julekrybbe, Er den fra Willow Tree? Ei slik ønsker jeg meg.
    Ha ei fortsatt herlgi julehøytid :)

    SvarSlett
  5. Så fin julekrybbe du har:) Kos dere masse nå, og bli friske sånn at vi kan treffes snart! Her er vi litt småpjuske både liten og stor:) Klem til deg og dine

    SvarSlett
  6. Kjære, kære Kristina, gledelig jul til deg og dine! Er enig med deg, og krybba var nydelig! selv tok jeg og lillemor og fortalte juleveangeliet før vi spiste middagen. Jeg spurte og hun svarte. Om at hotellsjefen sa det var full på hotellet så de fikk plass i fjøset, og om engelen som sa de skulle se etter en stor stjerne og om gull og mange andre fine ting de kom med,) Herlig barnetanker. Takk for en utrolig rørende kommentar, jeg kjente tårene presse på, takk for din omtanke...Klem

    SvarSlett
  7. Så nydeleg ei Julekrybbe og gode ord. Takk at du deler!

    Herlege strikkajakker borna hadde på :-)

    Fortsatt god jul "nord i bygdo"

    klem

    SvarSlett
  8. Fortsatt god jul til deg og!=) Stemningsfull krybba du har, koslig! Og nydelige bilete av nydelige ungar i forrige innlegg! Nyt romjulsdagane;-)

    SvarSlett
  9. Ciao,sono una tua nuova seguace!Complimenti,questo blog mi piace!Auguri!!!Rosetta

    SvarSlett
  10. Hei alle dåke skjønne som skriver så fine ord til meg. Når det gjeld julekrybba er den ikkje fra "Willow Tree" (dei er også veeldig fine). Denne kjøpte eg på ein lokal interiørbutikk som heiter fem-høns, men hugsar ikkje kva merke det var. Fortsatt god jul til alle, og igjen; tusen takk for koselege kommentarar :) klem fra meg

    SvarSlett
  11. SÅ KOSELIG INNE HOS DEG. DET DU SKRIVER RØRER VED HJERTET. GODT DU ER SÅ FRIMODIG MED DIN GUDSTRO. VELDIG BRA!!! SANT DET DU SKRIVER OM Å SE ANDRES BEHOV... OG VÆRE TILSTEDE FOR ANDRE.
    MÅ DET VÆRE ET MÅL FOR 2012 OG HA STOR PRIORITET.
    VARM KLEM

    TOVE

    SvarSlett
  12. Kjempefine bilder. Kjempefin julekrybbe. Ha ei framleis flott romjul/nyttårshelg. :)

    SvarSlett
  13. Innom for å ønske deg et velsignet godt nytt år :)

    SvarSlett
  14. Har akkurat oppdaget bloggen din og falt pladask!

    Du må aldri tro at ting du blogger om er overfladiske.
    Du har så mange budskap bak ordene og bildene dine. Så mange fine glimt og så kjekke tips.

    Det er godt å lese slike blogger som du har, så jeg håper du vil blogge masse i 2012. Jeg skal garanetert følge med:)

    Klem fra en som ikke har blogg selv!

    SvarSlett
  15. Ramlet innom bloggen din her i dag, og syns den er så fin :) Og så viktige ord du skriver i dette innlegget om julen. Fortsett å blogge i 2012, jeg kommer til å følge med! klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...