fredag 16. desember 2011

Eit lite pip......

.... her i frå Nordbygdo. Travle tider no før jul har gjort til at bloggen har blitt nedprioritert. Men me lever i beste velgåande og nyter adventstida så godt me kan. Planen om å bli ferdig med julepresangane før desember gjekk absolutt ikkje i mål, så litt stress har det også blitt. Fekk litt hetta i går når eg tenkte på at det berre er litt over ei veke igjen til jul og samtidig tenkte på alt eg endå ikkje har fått gjort. Etter ein effektiv fredag har skuldrene senka seg bittelitt. Det blir jul uansett. Eg tenkjer at det gjeld å prioritere det som er viktigast. I kveld skal alle presangane pakkast inn. Ja for no er eg i mål,.... nesten. Den siste, som er den viktigaste, er alltid også den vanskelegaste. ♥ 



Adventskalenderen som består av ein aktivitet kvar dag har hjulpe oss (les meg) til å få gjort mange små kjekke aktivitetar med ungane. Slik som desse hjertene på biletet under, laga av raude treperler tredd på ein stålstreng. 
Engelen har eg laga på koseleg juleverkstad saman med veslesøstera mi og ei veninne. Kjekt med litt juleverkstad for oss store også.



Med inspirasjon frå andre bloggarar har me også perla snøkrystallar. Midt i blinken for Sara (6) og Jonas (3). Dei er veldig glade i slikt småputl.



Dette var det eg ville dele i dag. Håpar du har det fint i denne søte juletid ♥

Klem frå Kristina

3 kommentarer:

  1. Hei,søte du! Jeg kjenner følelsen av panikk;) her er vi nettopp ferdig med stue og kjøkken-bygging, så julestria ble veldig komprimert! I tillegg har gutten min 7-årsdag i dag, så da ble det barneselskap i dag og familieselskap i morgen,puh.. Men jul blir det uansett!
    Så utrolig fin julepynt dere har laget! Og kjempeskjønn juletilda:)

    Ha en fin siste helg i advent!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget, likte spesielt godt de perlede snøkrystallene:) Kan nok hende jeg må gå til innkjøp av perler og brett for å lage sånne selv og.
    Er (heldigvis) hjemme i permisjon så har endel tid til juleforberedelser, men skulle gjerne hatt et par timer ekstra til rådighet hver dag for det:)(...hvem skulle ikke det?)

    Ønsker deg og dine en fin førjulstid!

    SvarSlett
  3. Åh, så fin den engelen var! Nydelig! Og eg likte de perla snøkrystallane.. Sånne som Sara lagte til oss i fjor! :) Flink mor, flinke barn! Også så kjekt, når ein får væra med mammo og laga fine ting. Du e virkelig flink, søss.♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...