fredag 23. desember 2011

Du grønne glitrende...





Du grønne glitrende tre, goddag!
Velkommen, du som vi ser så gjerne,
med julelys og med norske flagg
og høyt i toppen den blanke stjerne!
Ja den må skinne,
for den skal minne
oss om vår Gud,
oss om vår Gud.

(Tone: Edvard Grieg.Tekst Johan Kroh)


I går fekk me pynta treet vårt og julestemningen byrjar å innta huset. Etter å ha vore inne med sjuke ungar siste dagane prioriterte eg i går kveld å ta meg ein heilt nødvendig luftetur. Ut. Frisk luft. Andre omgjevnader. Andre tankar. Utruleg kor godt det gjorde for sinn og skinn å gå ein tur i frisk kald vinterluft. Brått byrja eg å tenke på kor heldig eg eigentleg er. Tenk å få vere så priviligert! Bu i Norge. Ha ein god mann og herlege ungar. Alltid mat i huset. Treng ikkje fryse. Ingen alvorleg sjuke. Alle bagatellar om at eg ikkje har fått vaska ned kjøkkenet og ikkje har bakt alle sortane eg ville vart så små der eg gjekk. Eg kjende eg vart så glad og takksam. Eg ba og takka Gud medan eg trakk inn god og frisk luft. Det vart ein forfriskande tur. På alle måtar.


Eit av mine største førebileter ser du på veggen der. Min kjære mann. Han tenkjer alltid på andre fyrst. Ser han nokon som frys er han der og tilbyr dei låne jakken sin. Treng nokon hjelp til å byte bildekka sine er han ikkje sein med å svare ja. Både på jobb, her heime og ellers der han er ynskjer han å vise andre godhet og varme. 


Ein treng ikkje vere psykiatrisk sjukepleiar slik som mannen min for å vise omtanke til andre. Rett over gata sit det ein einsam mann. Litt lenger borti gata ein gut som ikkje har det så godt. Herre gje meg dine auge, så eg ser når andre har det vondt. Dette er mi og Ørjan si bøn for jula. Lat oss få bety noko for mennesker som ikkje har det så godt i desse dagar.

Klem fra Kristina

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for gode ord,kjære du! Jeg har og kjent på følelsen av at ikke alle sortene er bakt, og at huset ikke glinser i alle kroker.. Og da er det godt med sånne "oppvåkninger" der vi ser at vi i grunnen har det veldig bra!
    Så utrolig skjønne dorull-nisser under her;)
    Håper dere får en god og stemningsfull julehelg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Kjære Kristina, jeg kjenner jeg har lyst til å lese og lese hele tiden på bloggen din! Takk for det du deler! Det betyr mye med slike blogger som din, midt i mellom alle de andre bloggene, den blir nesten som et lite lys :)

    Jeg synes du har så bra perspektiv på ting, og det er utrolig godt å lese det du skriver. Du virker som ei enestående og varm jente!
    Og dorullnissene da, smelt!! :)

    Jeg vil ønske deg en velsignet julehøytid Kristina! Kos deg i lag med familie og venner. Jeg har heller ikke bakt alle sortene, og ikke har jeg vasket ned noe bad heller. Det blir en fin jul uansett! I kveld venter vi en familie på 8 som skal være her flere dager- det skal bli godt å lande etter flere hektiske dager med jobbing i kjelleren :)

    " En jul uten Jesus, har ingen verdi, det blir som en pakke med ingenting i"

    Varme klemmer fra Merethe

    SvarSlett
  3. Saa godt det var aa lese det du skrev ! Maa Gud velsigne deg og hele familien din !

    En Riktig God Jul Oensker jeg deg !


    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...