tirsdag 20. desember 2011

Dorull-nissar



Eg blir veldig inspirert av å lese andre kreative sjelers påfunn. Ei som eg tykkjer er veldig flink til alt mogleg er denne dama. Etter at ho viste fram sine søte dorull-nissar fekk eg lyst til at me kunne lage vår variant.




Ein søt liten nissefamilie har pynta opp i vindaugskarmen på kjøkenet vårt dei siste to vekene. Me fann ut at det måtte vere eit besteforeldrepar med sine to barnebarn. Men bestemødre no til dags har som regel ikkje grått hår. Denne her derimot går for den naturlege varianten. Det hadde ikkje vore det same med mørkelilla hår på ei nissekjerring :)


Litt mange juleverkstad-innlegg her i det siste. Det er rett og slett litt for min eigen del eg gjer det. Kjekt å samle saman idèar til neste års juleverkstader. Håpar jo også at det er nokon der ute som kan bli inspirert av det eg postar ;) ?
Takk for koselege tilbakemeldingar på dei forrige innlegga mine.


4 dagar att. Bruk dei godt :)
Klem fra Kristina (som har 2 sjuke ungar, er litt halvsjuk sjølv og prøver å heile tida tenke: det blir jul uansett. Mitt viktigaste oppdrag no er å få "the family five" friske til jul. Med litt ekstra omsorg og god pleie trur eg me skal klare det :)Mannen og gutane var på Høyland gard og kjøpte juletre i går. I kveld blir det juletrepynting, dersom formen tillater det. Det gledar me oss alle til 

5 kommentarer:

  1. Søte nisser :) Er det noe jeg forbinder med barndommens jul, så er det dorullnisser! Som jeg og mine søstre laget på skolen :) Fortsatt fin tirsdag til deg og god bedring!

    SvarSlett
  2. God bedring til dåke alle,
    bli gjerne med på vår utfordring "vis oss ditt juletre" :)

    kom og bli med!

    Henriette

    SvarSlett
  3. Håper dere kvikner til å blir friske igjen alle sammen :) Dorullfamilien var kjempe fin :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld og kos dere med juletrepynting
    klem klem

    SvarSlett
  4. God bedring te dåke,koslige dorullnisser:)

    SvarSlett
  5. god bedring til dåkker - vi er litt småpjuske på denne kanten også. Men, som du sa - det blir jul likevel ..... og vi har enda 4 dager igjen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...