lørdag 17. desember 2011

Aldri forseint....

.... å gjere ferdig eit prosjekt!



Denne tilda-nissen begynte eg på for 5-6 år sidan. Den har lege død i ei eske i alle dei åra, inntil i forgårs. Då fekk den endeleg eit fullverdig liv som nisse. Ein koseleg nisse synest eg. Akkurat passeleg nissete til at eg likar den veldig godt!

Herleg følelse når ein får gjort ferdig ting som har plaga samvitet i lengre tid!


Takk for at du kikkar innom bloggen min. Det set eg veldig stor pris på :)

Klem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. uff, der minnet du meg på den DIGRE juleduken som ligger (litt over)halvferdig brodert ..... Neste jul kanskje????
    Fin adventslørdag til deg og dine

    SvarSlett
  2. Det er aldri forsent - hun er kjempe fin :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  3. Haha, den var no artig. :) Flink du e! No komme eg snart heim, da blir godt! Glede meg til julekos med dåke! <3

    SvarSlett
  4. Nei aldri for seint....og kor fin Tildanissen vart. Ha ein god søndag. Klem.

    SvarSlett
  5. Så flink du er!! Kjenner til at prosjekt blir påstarta, men ikkje avslutta...

    Håper du har ei fin førjulstid Kristina! Klem Helene

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...