torsdag 1. desember 2011

Advents-Tilda

Det er 1.desember og klart for adventskalender. Eg har i mange år tenkt at eg ville sy ein kalender og i år vart det endeleg noko av. Ein tilda-engel har fått seg ein heilt unik kalenderkjole, inspirert av dei fine maileg-kalenderane:)


Kvar dag fram til julafta vil advents-tilda gøyme på ein hemmeleghet i fyrstikkeska si. Det blir som oftast i form av ein lapp der det står noko kjekt me skal finne på den dagen, men det er ikkje fritt for at det kan snike seg med ein sjokolade, eller kanskje eit skattekart innimellom. I dag stod det på lappen at me skulle ha ein koseleg felles fruksot ilag, med kakao og heimelaga rundstykker. Det stod også at me skulle perle snøkrystaller ilag seinare på dagen.


Eg har vore litt bekymra for om ungane skal synast det er keisamt med ein slik aktivitetskalender, men eg har ikkje fått klage enno iallefall. Det vel kanskje me voksne som lagar oss slike unødvendige bekymringar...



Ynskjer alle ein fin 1.desember....og 2. og 3., til me bloggast igjen ;)

Adventshelsing fra Kristina

7 kommentarer:

  1. Kjempesmart kalender! Fin var den også! Kan skjønne at ungene heller vil ha kvalitetstid med foreldre, og finne på gøyale ting, enn en enslig liten ting hver dag. Ha en fin 1.desember! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så fin den var:) Tror nok de blir strålende fornøyd med det!

    SvarSlett
  3. Så fin den var då :D Skikkelig flink er du! Eg er sikker på at ongane er kjempefornøyde med kalenderen :)snakkes i måro <3 Klem fra Ingvild

    SvarSlett
  4. Kjempefin kalender for barn. Eg trur det er lurt å finne på koselege ting samen med familien, lage tid til det. :) Kjempeflott.

    SvarSlett
  5. kjempeflott kalender, og koselig med "gjøre-sammen" ting.
    Har hvert år tenk å gjøre det sammen, men i siste liten blir det småpakker, sukkerstenger el.lign.....
    Tror jeg MÅ lage denne varianten av kalender til neste år
    god helg!

    SvarSlett
  6. Den var jo kjempe fin :))♥
    Flink du er :)
    Veldig koselig blogg du har,koselig:)

    Juleklem fra meg ♥

    SvarSlett
  7. Veldig smart og sååååå fin!

    God ny veke ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...