fredag 25. november 2011

Utfordring: Adventsstake

Det er helg, men ikkje kva for helst helg. Den fyrste helga i advent 2011 er igong og alle hjarter fryder seg Advent er ei veldig koseleg tid og me i vår familie gledar oss til dei komande vekene.

Adventsstaken er funnen fram og no ventar me berre på å få tenne det fyrste lyset. Dette er kjøkenadventsstaken vår som eg fann på eit lite antikvitetsmarked for eitpar år sidan. Betalte vel ein tiar for denne lysestaken som har levd eit tidlegare liv i Sverige.




Jul for meg handlar blandt anna om tradisjonar. Eg hugsar sjølv frå min eigen barndom kor koseleg det var når mamma fann fram adventstjerna og adventsstaken fredagen før fyrste søndag i advent. Gode assosiasjonar og minner frå tidlegare juler kom fram og me kunne glede oss mot nok ei gledeleg julehøgtid. Eg synes det er kjekt å kunne bruke den same julepynten år etter år litt utskiftingar blir det jo alltids.

Henriette og Helene med bloggen SNIKKERBUO gav meg puffet til å ta bilete av min adventsstake. Dei har nemleg ei utfordring gåande; vis oss din adventsstake! Ta ein kikk her og sjå dei andre bidraga.

Ikkje gløym min give-away. Berre fire dagar att til trekning. Har du ikkje meldt deg på allereie kan du gjere det her

Då vil eg få ynskje alle ei innhaldsrik og god helg!

Klem frå Kristina

3 kommentarer:

  1. tusen takk for flott bidrag :) eg vart så inspirert når eg såg du hadde fått opp lysa dine i kjøkkenvindauga, så eg gjekk heim å hang opp stjernene... så nå kan bare førjulstida komma!
    God helg til deg og dine.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Utrolig søt stake!:)
    Veldig julete♥

    Ha en fin helg -
    Klem Jatte♥:)

    SvarSlett
  3. Så enkelt, så effektfult, så fint... Nydelige bilder, gir meg minner fra en barndom da " styling" av adventstaker var et ukjent begrep. Ha en strålende adventshelg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...