tirsdag 29. november 2011

Resultat frå trekning

Eg må fyrst få takke alle og einkvar som har deltatt i trekninga. Kjempegøy at så mange ville bli med! Totalt 183 lodd fordelt på 83 personer. Eg nummererte kronologisk frå fyrste til siste kommentar og brukte random.org til å hjelpe meg med trekninga.



Og vinnarane er:

1.premie: Randi med bloggen "borte bra, men hjemme best"
  
Result:
106Powered by RANDOM.ORG

2.premie: Henriette med bloggen SNIKKERBUO
  21

Gratulerar til dåke som vant :) Og til alle dåke andre vil eg takke så mykje for deltagelsen.
Me bloggast;)KristinaPowered by
Powered by

2 kommentarer:

  1. så kjekt :)
    nå blei eg glad, så gøy å endlig vinna :)

    Ha ein fin dag Kristina!

    Henriette

    SvarSlett
  2. For en flott start på denne onsdagen!! Så gøy, tusen takk:) Mail er straks på vei.
    Ha en fin dag:)
    Randi

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...