torsdag 3. november 2011

Nye trekk på kjøkkenstolane

Kjøkkenstolane våre har endeleg fått seg nye trekk. Dei var både slitte, skitne og stygge å sjå til. Når eg skulle velgje nytt stoff måtte eg tenkje praktisk. Med tre smårollingar som stadig sutlar og sølar må eg har noko som lett kan haldast reint. Men så vil eg jo gjerne at det skal vere fint å sjå på òg. Løysinga vart akrylduk. Den er lett og formeleg samstundes som flekkar og matrestar er lette å få bort. 

Her kan de sjå korleis stolane var før (t.v) og korleis dei vart etter (t.h):








Litt fleire bileter frå kjøkenet vårt...
(Det manglar endo eit strøk med kvitmaling i taket, derfor heng malingsteipen fortsatt på...)





Eg har lyst til og male tripp-trapp-stolen. Kanskje i ein lys blå- eller grønfarge. Nokon som har tips til kva maling eg bør bruke til det? 


Eg brukte stiftepistol kjøpt på Biltema då eg trakk om stolane. Veldig enkelt. Her kan de sjå litt korleis eg gjorde det.





Kjekt med litt forandring og godt å få gjort ting ein har tenkt lenge på at ein skulle gjort. No kan eg krysse av ein ting til på "skulle vore gjort" lista mi. Den byrjar bli ganske lang no i desse førjulstider ;)



God torsdag til deg som er innom!
Kristina






5 kommentarer:

  1. Hei Kristina!
    Fint og lyst kjøkkenet ble og stolputene var nydelige! Og så i tillegg praktiske - ikke verst ;) Ønsker deg og dine en god helg - litt på forskudd, for vi drar til Danmark i morgen tidlig.. Klem Maria

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe fint, stolene ble nye:-) Flink du er.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Så flotte :) Jeg blir like overrasket hver gang jeg - over hvor lite som egentlig skal til før det ser helt nytt ut :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for kommentar i bloggen min :) Kjempe fint kjøkken dere har! Og stolene ble veldig flotte med nytt trekk!

    Den blå vognen vår blir nok mest brukt inne fordi den er så stiv og tung å trille ;)

    SvarSlett
  5. stolputene blei jo flotte.
    Mine kjøkkenstoler har nå svart skai, men tror jeg skal velge noe lyst og vaskbart neste gang.
    god helg til deg og dine

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...