fredag 18. november 2011

Eit år er gått...

...sidan me vart velsigna med ein liten skatt.


18.november 2010 kl 11.47 fekk eg for fyrste gong kjenner din hud mot min. Fantastisk augneblikk som eg aldri kjem til å gløyme. Like uforgløymeleg som då dine to søsken vart fødd.


Hentesettet strikka eg av nøstebarngarn. Oppskrifta fann eg også hos dei. Eit sett eg brukte lenge og vel. Kan anbefalast.


Trekløveret vårt som me er så uendeleg glade i 



Gratulerar med 1 års dagen din i dag Benjamin. Du er solstråla vår du :)


Håper alle der ute har det bra (kanskje ein smule overfladisk sagt?:) Ikkje så mange blogginnlegg frå meg i det siste. Kjem nok sterkare tilbake om litt. Har nokre småprosjekt eg skulle vist dykk. 

På gjensyn!

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1- årsdagen Benjamin!

    Så søt du var og er!

    Søt trekløver!

    Kos dere alle sammen! Klem,

    SvarSlett
  2. Hipp Hurra for Benjamin med det sjarmerende smilet! :) Nydelig bilde av alle skattene dine! Og lokkene til storesøster er helt fortryllende..

    Ønsker deg en fin helg! Vi blogges!

    mange klemmer

    SvarSlett
  3. gratulera så masse med dagen i huset, håpar det vert ein fin dag for dåke alle :)
    Sjønne små dåke har!
    Ha ei god helg Kristina.

    Helsing i fra nabo Henriette :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ett åringen!! Så nydelige barn! Et flott trekløver!

    SvarSlett
  5. Søtt innlegg! Gratulerer med dagen til minstemann!
    Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  6. Hipp hurra for Benjamin!! Håper dere har hatt en super dag, med feiring av en super gutt:) Vi gleder oss til å treffe dere igjen! Ha en flott kveld:) Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Gratulere med den fine gutten!!!

    Må bare si at de seilbåtene var kjempe søte:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Gratulerer med minstegutten! Han er bare helt nydelig! :) Og veldig koselig bilde av alle 3.
    Klem Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...