lørdag 5. november 2011

Bevar ditt hjerte...

..framfor alt du bevarer,



for livet utgår fra det.


Desse fine orda som er henta frå Bibelen har blitt eit slags motto for bloggen min.

For meg er det viktig å heile tida kjenne etter kor eg har hjarta mitt. Kva som betyr mest for meg og kor eg vil investere tida mi. Ein kan lett bli så oppslukt av alt som har med interiør og materielle saker å gjere. Derfor treng eg minne meg om dette her...å bevare hjarta mitt.


I dag hadde eg lyst til å minne deg på det også. Kjenn etter kva som gir livet meining og invester tida di der. Ikkje berre følg straumen og gjer det same som alle andre. Våg å velge anleis. Våg å kjenne etter kva hjarta ditt seier. Det vil du ikkje angre på.


Takk til alle som har meldt seg på giveawayen min og hjarteleg velkomen til nye følgarar. Bli med på giveawayen ved å trykke her (eller du kan sjå på forrige innlegg:)

Ynskjer alle ein strålande laurdagskveld :)

Kristina



7 kommentarer:

  1. Det var både fine og sanne ord :)

    Ønsker deg en herlig kveld
    klem klem

    SvarSlett
  2. Det var fine ord, som gir rom for ettertanke! Håper du har en hyggelig lørdagskveld!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Viktig og fint bibelvers:) Klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  4. Takk for flotte ord, godt å bli minnet alt det fine du skriver!
    Det er viktig å følge hjertet. :)

    Fortsatt fin søndag!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett
  5. eit av mine absolutt favoritt bibelvers, som eg ofte tenker på. :) viktige ord å ha med seg.

    bloggen din er nydelig søss! kosar meg når eg kikkar innom her. :) savner dåke! <3 eg satsar på at eg kjem heim den helga baby B blir 1 år. :)

    SvarSlett
  6. Hei kjære deg, så fine ord, en god tankevekker en mandagsmorgen. Ha en finfin uke sammen med dine, og takk for koselig besøk! Varm klem,MArianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...