fredag 7. oktober 2011

Me ♥ S0510-B10G

I dag har eg fornya nokre småting med denne skjønne lyseblå fargen, som også har eit snev av turkis i seg. To blomsterpotter  vart nye med nokre strøk maling med denne nummerkoden.




Vips så fekk eg meg litt "nytt" til å pynte med utan å bruke pengar.



På hylla sit ein tilda-engel som ventar på å bli ferdig.

Slik såg pottene ut før:





No har dei fått plass i kvarsitt vindu på kjøkkenet.



Ein liten gut har klart å snike seg med på bildet. Med vatn på kanna er det kjekt å leike ute.








Ellers så går ikkje alt som det skal på bloggkontoen min fortida. Eg får tildømes ikkje kommentert hos andre bloggarar, berre nokre få, og eg må stadig logge meg på på nytt. Kjedelege greier. Har prøvd å byte nettlesar til fire-fox, men det nytta ikkje. Nokon som har tips om kva eg må gjere?


Då vil eg ynskje alle ei god god helg ♥

Klem K

3 kommentarer:

  1. hei på deg
    Jeg bytta til google chrome -nettleser, og har ikke hatt problemer siden...... verd et forsøk hos deg også
    God helg til deg og dine..... (jeg har slekt på stord, sagvåg.... i nærheten av deg??)

    SvarSlett
  2. LEKKERT!
    Så fine bilder og fargen...Me like:)

    Veit ikkje kvifor det er slik.

    Ønskar deg god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. ~ Tusen takk for hilsen på bloggen min:-)Mye fint her inne hos deg. nydelige farger på barnerommene og barnemøblene. og så flotte de pringlescips boksene ble!

    Ønsker deg en god helg!
    Hilsen Signe ~

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...