fredag 21. oktober 2011

Jeg og mitt hus...



...vi vil tjene Herren!





Dette fine skiltet fann eg på ein butikk som det etterkvart har blitt tradisjon å ta ein tur innom når me reiser sørover. Den ligg ved bensinstasjonen i Moi og heiter "Den franske landstil". Dei har også nettbutikk.
Skiltet måtte bli med meg heim av to grunnar; Det eine er at det er fint å sjå på, det andre er at teksten passar godt inn i vår familie. Me vil tjene Herren med liva våre. Han har elska oss først og derfor vil me elske Han tilbake. Dette føles ikkje som noko offer, berre ei stor glede. Vanskeleg å skildre med ord. Denne nydelege sangen fra Impuls seier litt om kva livet med Gud handler om:




Have a blessed weekend!


Kristina









7 kommentarer:

  1. Ai ai, fantastisk innlegg.. Like it!! Og jeg som trodde jeg var ferdig med skilt (altså, at jeg hadde nok) fikk jammen meg lyst på et til! Det var nydelig!! Jeg har noen venner som reiser den strekningen, så kanskje jeg kan fri til de.. Eller så har de jo nettbutikk, som du sier! Jeg MÅ ha et slikt et! <3

    Ønsker deg en god helg! Takk for at du blogger! Den gir meg mye :)

    Varme klemmer!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder og et kjempefint skilt!
    Nyt helgen:)
    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  3. Flott skilt og fine bilder! Takk for hilsen på bloggen min! (har svart deg på min blogg:)) Er alltid like kjekt å stikke innom bloggen din ! Ønsker deg og dine en fin helg !

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen på bloggen min. Vil gjerne følge deg også, du har han veldig fin blogg. Og så flott skilt, fikk jeg lyst på selv. Ikke så lett å finne kristne skilt på norsk, syns jeg. GOD HELG til deg! Klem Tina

    SvarSlett
  5. Det var eit veldig fint skilt, både på den eine og den andre måten! Minnar meg veldig om ein sang som gikk igjen alle 3 åra på vidaregåande (kristen internatskule); "as for me and my house, we will serve the Lord!"
    Takk for koselig kommentar om bildet, og i like måte, ordentlig skjønnt bilde og blinkskudd! Og han er veldig lik på mamman sin, er han ikkje?
    Fortsatt god helg! klem

    SvarSlett
  6. Flott skilt! Fint hjem dere har, liker så godt de malte barnemøblene og blomsterpottene i pasteller;-) Og den lille gyngehesten skjønner jeg godt at du ville ha med deg hjem!

    Takk for kommentar inne hos meg, ble litt usymetrisk for meg og med det vinduet så må vel finne på noe på andre siden!

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  7. HEi Kristina!
    Heeelt greit at du "hermer"! Sangen er verdt å spre rundt! :) Skiltet var virkelig fint! Liker ting som både ser fint ut OG formidler noe som er viktigere enn det vi kan se med øynene!;) Ha en fin uke!
    Klem fra Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...