torsdag 27. oktober 2011

Hinderløype i stova


Regnversdagar har me mange av her på vestlandet. Ut på tur, aldri sur. Det finnes ikkje dårleg ver, berre dårlege kler. Ja, eg veit alt det der, men alikevel er det ikkje kvar dag eg er like motivert for å gå ut i øs pøs. Men så veit eg jo kor viktig det er med fysisk aktivitet for barn. Kvifor ikkje likegodt lage til ei hinderløype inne?








Dette har me gjort eit par gongar, til ungane sin store fornøyelse. Me satte ut stolar, krakkar, bord, puter og andre ting me hadde for hånde. Vart så einige om kor me skulle klatre over, under, sikksakk, stupe hovudkråke, og med ein startstrek, eit mål og ei mamma med stoppeklokke vart dette ein kjekk og aktiv inneaktivitet. Løypa gjekk frå stova, gjennom kjøkkenet, ut i gongen og tilbake til stova.  Slik fekk ungane ut litt energi denne dagen. Andre dagar må me som regel ut ein tur. Det er godt med frisk luft og fritt spelerom, men nett denne dagen tok me trimmen inne. Det går også an ;)







Vil også nytte høve til å ønske nye følgarar velkomne. Tenk at eg no har fått 50 faste følgarar! Eg kan ikkje anna enn å seie tusen takk til alle de som tar dykk tid til å lese det eg skriv. Set stor pris på kvar og ein av dykk.

Ha ein fin dag allesaman ♥

Klem fra Kristina





5 kommentarer:

  1. Det så kjempe gøy ut!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig. Kjempegøy med hunderløype. Den ideen må jeg visst ta med meg på en regnværsdag hjemme her gitt.

    Ha en super helg, og takk for koselig besøk i bloggen min.

    SvarSlett
  3. Det så jo virkelig kjekt ut! :) Artige bilder!

    SvarSlett
  4. Så gøy det så ut! Fint å ha det sånn hjemme at barna kan få være til og utfolde seg de også :) Har faktisk ikke tenkt på å lage hinderløype for ungene, det er de stadig igang med selv synes jeg ;) Puh! Men det kan jo hende det hadde vært koselig for dem om jeg hadde engasjert meg i å lage det en gang. Takk for tipset!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...