torsdag 20. oktober 2011

Et barn er et lite menneske


Eg slenger meg på fotokonkuransen som www.oyeblikk.net har denne veka. Temaet er "Et barn er et lite menneske" og mange fine bidrag er med. Fristen går ut i dag, derfor blir det to innlegg frå meg på same dagen (sjeldan kost her i gården).


Mitt bidrag er eit bilete eg tok i sommar då me var på sommarferie i Kristiansand. Dette er vår herlege sjarmør som saman med sine to søsken fyller dagane våre med så masse latter og glede.

Stikkord for biletet er:
-Ketchup rundt munnen
-Piknikk på standa 
- Sommar og sol
-Glad og fri





Eg likar så godt det skøyeraktige utrykket i ansiktet hans. Barn har ei fantastisk evne til å utstråle glede. Det at haka er full av ketchup bekymrar han ikkje det grann ;)


Kristina

4 kommentarer:

  1. Så søt! En liten skøyer!

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde! For en herlig sjarmør! Lykke til i konkurransen!:)

    SvarSlett
  3. For en herlig gutt! Et fint øyeblikk :)

    Tusen takk for at du deltar i vår fotokonkurranse.
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  4. Hei Kristina! Takk for mail og kommentar. Skal få svart på mailen om ikke så altfor lenge ;) Nydelig gutt!! Det er godt med evnen til å nyte øyeblikkene og la være å bekymre seg - vi skulle nok vært mer som barn! Klem Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...