onsdag 26. oktober 2011

Blad på ein streng

Enkel haustpynt




Mellomsteguten vår har 60 % plass i barnehage, og i går då eg kom og henta han låg denne søte kreasjonen i hylla hans. Haustblad tredd inn på ein stålstreng. Enkelt og veldig fint synast eg. Og med ei sløyfe på toppen blir den ekstra søt. Ser for meg kor konsentrert han har vore medan han har halde på med dette :) Guten min likar faktisk godt å sitte og putle med småting. Han kan sitje lange stunder og kose seg med perling til dømes. Herleg synast mamma :) 


Sjølvsagt er ungane også i mykje aktivitet, og det må dei også få lov til å vere. Her ein dag då det regna så fælt og mammo ikkje var så motivert for å gå ut, laga me likegodt til ei hinderløype i stova og på kjøkenet! Tok nokre bileter som eg vil vise dykk ein anna dag.

Ha ein nydeleg haustdag allesaman. Her skin sola og dei vakre fargane kjem endeleg til sin rett. Vakkert!

 

Kristina

1 kommentar:

  1. Virkelig flott å se og lese ditt forrige innlegg. Godt å se at det er flere kristne bloggere. :) Flott skilt.

    Likte barnehage-dekorasjonen godt. Så flink han er! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...