torsdag 6. oktober 2011

Barnestolar i ny drakt og litt frå guterommet

Barnestolane kjøpt på Ikea har fått seg ein liten makeover. Bort med dei skarpe fargane og fram med dei sarte pastellane.
Lysegrønn og lilla. Ein kombinasjon er likar godt.





Slik såg stolane ut før:
(den oppmerksame vil hugse at eg har vist dei grøne stolane ein gong tidlegare).



Bordet, som far min snikra som liten gut, og dei fire stolane står no på guterommet. Ein gamal skuleplakat pryder veggen over. Ungar kan vel også setje pris på kunst når dei er på kafe`? :)




I dag var det minsteguten og bamsane som sat tilbords (med mammo tett vedsida av). T-fat og eggeglas frå fretex fungerer fint som servise.




 

Mammo fekk også smake.



Min vesle skjønning er ingen baby lenger. Tida fyk og eg blir igjen minna om kor dyrebare dagane er.

Synes dette sitatet er så fint, men også litt vemodig og alvorleg:

Ikke visste jeg at de dagene som kom og gikk, de var selve livet...

Når ungane sutrar, masar og krever er det så lett å bli sint, irritert og lei. La meg då ha dette sitatet friskt i minnet og prøve å snu sorg til glede istadenfor å resignere. Det er godt å ha ein god og kjærleg Far i himmelen som hjelper meg å takle livet. Han gir meg styrke til dagen og hjelp til å sjå ting i eit betre perspektiv.



Og med slike herlege smil fra sin eigen litle godgut kan eg ikkje anna enn å seie at:

Livet er godt

Eg håpar du kan seie det same


Kristina

7 kommentarer:

  1. Så søtt!!!
    Likte ekstra godt bildet av hunden!Super kult
    Herlig blogg du har:)
    Eldrid

    SvarSlett
  2. Nok ein gang eit innlegg med BÅDE kjempefine bilder og masse inspirasjon OG fine og tankevekkande ord!! Perfekt, etter min smak! :)
    Ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  3. Så fint han har det på rommet!! Noe av det kjekkeste unger vet er jo å leke kafe og diske opp. For en liten skjønning han er, ja tiden går så fort, føltes nesten som i går at jeg ble mamma til min Leon, men om litt mer enn en uke er han tre år allerede.

    Klem Monica S.

    SvarSlett
  4. Hehe, for ein nydelig sjarmør! :)

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg! Kjempefine farger på stolene og nyyydelig gutt! Sant det du skriver om hverdagen med små barn - viktig å nyte øyeblikkene! -Maria

    SvarSlett
  6. åååh! skjønnaste godguten! <3
    han vokse nesten litt for masse syns eg. plutselig så e han ikkje baby lengre nei. men skjønn, herlig og god, da e han! da smilet fekk meg te å smila, hehe!

    kosligaste kafeen eg har sitt på lenge! du er så flink!
    glede meg til å ta turen innom den, om ikkje så altfor lenge håpe eg. :)

    klem <3

    SvarSlett
  7. Så koselig, og for nåken herlige bilde! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...